دانشگاه فدرال کازان روسیه

نویسنده مقاله :

این مقاله توسط مهندس مومنی تالیف شده و پیوسته در حال بروز رسانی میباشد..

 

چند سوال پرتکرار درمورد دانشگاه فدرال کازان روسیه

1.ظرفیت رشته های پزشکی و دندانپزشکی این دانشگاه برای بخش بین الملل چند نفر میباشد؟

ظرفیت پذیرش خارجی این دانشگاه بسیار کم بوده که تحصیل در آن را برای متقاضیان خارجی بسیار سخت مینماید.

بطور مثال برای پزشکی 5 نفر و برای دندانپزشکی نیز 4 نفر ظرفیت وجود دارد.البته ظرفیت دوره پادفک بسیار بالاست (بالغ بر 100 نفر) و همین عامل سردرگمی زیاد متقاضیان شده است.

2. آیا دانشگاه فدرال روسیه برای ساپورت دانشجویان خارجی متقابلا با اداره ی امور مهاجرت روسیه در ارتباط است ؟

. تعامل با سرویس خدمات مهاجرتی تنها از راه چارچوب قوانین فدرال روسیه ، که وضعیت دانشجویان بین المللی را تعریف میکند انجام میشود .

3. آیا برای دانشجویان خارجی هیچ برنامه ی جایگزینی در دانشگاه فدرال روسیه وجود دارد ؟ چه برنامه هایی ؟

دارالترجمه رسمی روسی بیشتر بخوانید: دارالترجمه رسمی روسی

دانشجویان بین المللی شانس این را دارندکه توسط کارفرمایان روسی و بین المللی در دانشگاه فدرال روسیه به بازار کار و رویدادهای استخدامی وارد شوند . مرکز ارتقا اشتغال دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه فدرال روسیه ، فارغ التحصیلانی با اطلاعات مربوط به جاهای خالی در شرکت های بین المللی و روسی موفق فراهم میکند . شرکت های پیشرو و شرکت های فدراسیون روسیه و جمهوری تاتارستان مشمول اسامی بهترین فارغ التحصیلان بین المللی در پایگاه داده های اجتماعی میشوند .شهروندان بین المللی که اجازه ی اقامت موقت در فدراسیون روسیه را دریافت کرده اند همچنین از پشتیبانی شغلی با استفاده از اطلاع رسانی به دانش آموختگان در رابطه با جاهای خالی باز در شرکت های روسی و بین المللی ، ارائه ی مشاوره در رابطه با جست و جوی کاری کارآمد ، تکمیل CV ، و عبور از مصاحبه برخوردار میشوند.

4. آیا دانشگاه به دانشجویان در طول دوره ی تحصیل شان برای اخذ شغل کمک میکند ؟

شیوه ی کار دانشجویان بین المللی بواسطه ی قوانین فدراسیون روسیه تنظیم شده که طبق آن یک شهروند خارجی که بصورت تمام وقت درس می خواند نیازی به اجازه نامه ی ویژه ی کاری در طول تعطیلات رسمی و سال تحصیلی مختص دانشگاه ندارد .
در تمامی کیس های دیگر پروسه ی دریافت اجازه ی کار پس از اینکه دانشجو مجموعه ی لازم از اسناد را ارائه داد برای اهداف اطلاعاتی استفاده شده وتوسط خدمات مهاجرتی ارائه میشود .
در این موارد دانشگاه اطلاعات کامل و حمایت های خود را ارائه میدهد .

5. کمک هزینه ی خوابگاه های فدرال روسیه چقدر است ؟

طبق قوانین فدراسیون روسیه “تحصیل در فدراسیون روسیه”، منشور KFU ، و با توجه به سازمان های صنفی دانشجویان KFU، پرداخت ماهیانه کمک هزینه (وام( , خوابگاه ها برای افراد غیر فارغ التحصیل وفارغ التحصیلان از سپتامبر ۲۰۱۵ برابر با ۴۵۰ روبل می باشد

6. هزینه ی متوسط ناهار (یک وعده غذای کامل) در شهر چقدر است ؟

هزینه ی متوسط یک وعده غذای کامل ۱۰۰ تا ۲۰۰ روبل (7 الی 14 هزارتومان) خواهد بود ، که با توجه به اینکه انواع مختلفی از کافه ها و رستوران ها وجود دارد این هزینه متغیر است .

 

مشاهده هزینه ها و مدارک مورد نیاز تحصیل در دانشگاه کازان(کلیک کنید)

0/5 (0 نظر)
اشتراک گذاری در شبکه ای اجتماعی
مطالب پیشنهادی
لیستی از مطالبی که شاید شما بپسندید
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *