پرسنل موسسه گاما

لیست بهترین آموزشگاه های زبان شیراز : آموزشگاه زبان چینی، زبان روسی

نویسنده مقاله :

 

انتخاب و معرفی لیستی قدرتمند و قابل اعتماد از برترین آموزشگاه های فعال در زمینه زبان کاری به غایت دشوار و پیچیده است و نیازمند دانش کافی در این زمینه می‌باشد. و البته جمع آوری نظر زبان آموزان و شاگرادن  هر مجموعه آموزشی نیز کاری دشوارتر..
مجموعه آموزشی گاما پس از انجام تحقیقی میدانی و با کمک اساتید فعال در هر زمینه زبانی به معرفی لیست بهترین آموزشگاه زبان در سطح شهر شیراز پرداخته است.
لازم به ذکر است که این لیست بر مبنای دانش و شناختی تجربی تهیه گردیده و سایر مجموعه های فعال نیز می‌توانند با در اختیار قراردادن اطلاعات خود کمک بزرگی به تکمیل این لیست و در نهایت کمک به جویندگان علم نمایند.

 

بهترین آموزشگاه زبان شیراز کجاست؟

پاسخ به این سوال، بسته به زبان مورد تقاضا و نوع آموزش مورد نظر شما متفاوت است.
اگر به دنبال دوره های ترمیک هستید مرکز زبان ایران گزینه خوبی است اما اگر می‌خواهید در کوتاه مدت به نتیجه برسید به شعب موسسه زبان گاما مراجعه کنید.

 

بر اساس زبان

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی شیراز

ــ موسسه فرهنگی گفت وشنود

تنها مرکز قدرتمند زبان آلمانی در شیراز  و جنوب ایران می باشد. مجموعه گفت و شنود در مدت 8 ماه شما را برای شرکت در آزمون گوته آماده خواهد کرد.البته آزمون اصلی گوته فقط و فقط در سفارت آلمان در تهران برگزار می‌شود.

آدرس: معالی آباد – انتهای بهاران (سجادیه دوم) – روبروی کوچه ۵ شهیدان گرامی

تلفن: ۰۷۱۳۶۳۸۸۸۶۵    –   07191007030

بهترین آموزشگاه زبان کره ای شیراز بیشتر بخوانید: بهترین آموزشگاه زبان کره ای شیراز : هزینه + برنامه کلاسی

زبان ترکی استانبولی، زبان روسی، زبان چینی

موسسه گاما

موسسه گاما به عنوان دپارتمان زبان های خاص در شیراز و بهره گیری از مدرسان نیتیو خود در زمینه زبان های ترکی استانبولی، روسی و چینی اولین و تنها مجموعه فعال در این زمینه در جنوب کشور می‌باشد.
همکاری اساتیدی چون نلیا مالیشکو ،گوکحان اولوتاش ، بنجامین اوپ، کادیر ارسوی از مهمترین مولفه های تاثیرگذار در خاص بودن مجموعه آموزشگاهی گاما می‌باشد

زبان انگلیسی – دوره عمومی (طولانی مدت)

کانون زبان ایران

این مؤسسه با  سالها سابقه در امر تدریس یکی از قدیمی ترین و با اصالت ترین موسسات زبان شیراز بوده  با مدیریت استاد بزرگی چون مهندس نوذری دوره های محاوره و چت خود را بسیار تاثیر گذار ارایه می‌دهد.

آدرس: معالی آباد – انتهای بهاران (سجادیه دوم) – روبروی کوچه ۵ شهیدان گرامی
۰۷۱۳۶۳۸۸۸۶۵

تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم در شیراز

بهترین آموزشگاه زبان فرانسه شیراز
ــ موسسه نسل آینده

آموزش زبان فرانسه با کتاب های آموزشی مختلفی برگزار می شوند که بسته به هدف دانشجویان از یادگیری زبان فرانسه  و سطح آنها در زبان فرانسه تعیین می شوند. در این دوره ها اغلب از کتاب های جدید Taxi  استفاده می شوند تا دانشجویان برای مکالمه آماده شوند. هم چنین سری فیلم های آموزشی زبان فرانسه به نام extr@ استفاده می شوند تا دانشجویان بتوانند مهارت  شنیداری زبان فرانسه خود را ارتقا بخشند و هم چنین سریعتر به مکالمه فرانسوی آشنا شوند و از لهجه آنها بهره ببرند. آموزش گرامر فرانسه نیز در این کلاس ها انجام می‌شوند اما به صورتی که دانشجویان کمتر ساختارها را حفظ کنند و بیشتر آن را در مکالمه به کار ببرند تا به آن مسلط شوند.

آدرس : شيراز ، بلوار بهشتی – روبروی پارک –  (07136475292)


 

0/5 (0 نظر)
اشتراک گذاری در شبکه ای اجتماعی
مطالب پیشنهادی
لیستی از مطالبی که شاید شما بپسندید
دیدگاه ها
تماس با شیراز
×