دانشگاه لومونوسوف مسکو

پزشکی دانشگاه لومونوسوف مسکو روسیه

نویسنده مقاله :

بر اساس لیست های وزارت بهداشت و وزارت علوم تمام رشته های دانشگاهی در دانشگاه لومونوسوف مورد تایید میباشد

دانشگاه لومونوسوف بر اساس رتبه بندی جهانی به عنوان بهترین دانشگاه کشور روسیه شناخته میشود

هرچند دانشگاه لومونوسوف در زمینه پزشکی بهترین دانشگاه روسیه نیست اما کیفیت بسیار خوبی از آموزش را به متقاضیان ارایه میدهد.

اطلاعیه 10 مهر97 ( دعوت به تحصیل رایگان در کشور های دارای بورس بدلیل قانون عدم امکان انتقال به داخل از 2019)

خبر : دکتر لاریجانی ( معاون آموزشی وزارت بهداشت) اعلام کرد  افرادی که از ابتدای سال ۲۰۱۹ برای تحصیل از ایران خارج می شوند تا آخر دوره تحصیل نمی توانند به داخل کشور منتقل شوند.

در چند سال گذشته کشور روسیه مقصد دانشجویان ایرانی بوده است اما به چند دلیل دیگر گزینه خوبی به شمار نمیرود.
1- قبلا دانشجویان بعد از دو سال (72 واحد) میتوانستند به کشور باز گشته و ادامه تحصیل را  داخل ایران بگذرانند که دیگر این قانون برداشته شد
2-تحصیل در روسیه فقط به زبان روسی مورد تایید ایران است پس باید فرد یک سال اضافی کالج (پادفک ) گذرانده تا شاید به زبان سخت روسی مسلط شود. در صورتی که در دیگر کشور ها به انگلیسی تایید است و نیاز به کالج نیست( مانند چین)

پس با توجه به نکات بالا و شرایط فعلی ارزی کشور ، موسسه گاما زمینه اماده سازی تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی را بصورت رایگان برای متقاضیان فراهم آورده است.
کشور های ترکیه و ایتالیا از بهترین مقاصد تحصیلی برای ایرانیان خواهد بود. هزینه پایین زندگی و اعطای بورس از دلایل انتخاب این کشورهاست.
ورود به پزشکی و دندانپزشکی ترکیه از طریق ازمون یوس (YOS) انجام میشود که گاما کلاس های اماده سازی آن را در ایران بطور کامل برگزار خواهد نمود و منابع را در اختیار افراد قرار خواهد داد.
پزشکی ایتالیا نیز از طریق ازمون ای مت (IMAT) اقدام به جذب دانشجو میکند که تمام منابع شامل آماده سازی آیلتس  و کتب مورد نیاز در موسسه گاما برای متقاضیان فراهم شده است.
نکته : در صورت عدم قبولی در دو کشور ترکیه یا ایتالیا موسسه گاما بلافاصله پذیرش پزشکی چین یا روسیه را برای متقاضی خواهد گرفت تا متقاضی هیچ شانسی را از دست داده نشده باشد.
توجه بسیار مهم : با توجه به اینکه چون تحصیل در کشور چین بدون نیاز به کالج بوده و همچنین به زبان انگلیسی با هزینه کمتری نسبت به روسیه ارایه میشود گاما تحصیل در چین را پیشنهاد میدهد.

جزییات کنکور یوس پزشکی ترکیه (کلیک کنید )

اطلاعیه 14 اسفند ماه 96 (تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در روسیه از تایید خارج شد!!!) 

  •    در خصوص دانشگاههای مورد تائید در کشور روسیه برای افرادی که از سال تحصیلی 2019-2018 آغاز به تحصیل می نمایند صرفاً دوره هایی که به زبان روسی برگزار  می شوند مورد تائید می باشند.(حتما قبل از سفر به روسیه در دوره های زبان روسی شرکت کنید) 

موسسه گاما تنها مجموعه آموزشگاهی کشور بوده که دوره پادفک پزشکی شامل آموزش زبان روسی به همراه زیست شناسی روسی و شیمی روسی را ارایه میدهد.این دوره فقط در شهر شیراز برگزار شده و اساتید آن روس هستند.(مشاهده جزییات پادفک پزشکی در ایران..)
توجه : برای متقاضیان عزیزی که از سایر شهر های و استانها قصد شرکت در دوره های پادفک روسی را دارند خوابگاهایی نزدیک به مجموعه اموزشی گاما در نظر گرفته شده است.

زبان تحصیل لومونوسوف :

دانشگاه لومونوسوف رشته های دارو سازی و پزشکی را به زبان روسی ارایه میدهد

پادفک (کالج زبان) لومونوسوف:

مانند اکثر دانشگاهی روس زبان دانشگاه لومونوسوف نیز یک  دوره یکساله به زبان روسی ارایه میدهد که متقاضیان با شرکت در آن برای آزمون ورودی آماده میشوند

آزمون ورودی پزشکی:

بعد از کالج یا همان پادفک ، آزمون شیمی به زبان روسی برگزار میشود که در صورت موفقیت در آن متقاصی وارد کورس اصلی پزشکی خواهد شد

دارالترجمه رسمی روسی بیشتر بخوانید: دارالترجمه رسمی روسی

هزینه ها:

پادفک ( کالج زبان) : 6 هزار دلار در سال

شهریه پزشکی  در دانشگاه : 400 هزار روبل در سال

بیمه : 200 دلار در سال

خوابگاه : 170 دلار در ماه

برای ثبت نام پادفک و اطلاعات پذیرش

تماس بگیرید

دفتر تهران :

02191002349

02122222608

09120637597

دفتر شیراز :

07136475292

07136476676

07191002349

0/5 (0 نظر)
اشتراک گذاری در شبکه ای اجتماعی
مطالب پیشنهادی
لیستی از مطالبی که شاید شما بپسندید
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *