آموزشگاه زبان شیراز

آموزش تدریس زبان انگلیسی ایلتس IELTS تافل در شیراز

نویسنده مقاله :

موسسه گاما بزرگترین و مدرن ترین مجموعه آموزشی جنوب  متناسب با درخواست و نیاز زبان آموزان دوره های زبان انگلیسی خود را بر اساس چند نیاز تعریف شده طراحی نموده است..

1-کلاس دوره فشرده مکالمه زبان انگلیسی در شیراز


در سالیان گذشته شیوه آموزشی زبان در ایران، بهره گیری از کتبی بود که در آن تمام متن به زبان انگلیسی و زبان آموز مدام در حال ترجمه آن بود.

این سبک اموزش فقط یکی از مهارتهای چهارگانه یعنی خواندن (Reading) را تقویت مینماید و طبق تجربه همگی ما فرد به هنگام صحبت کردن بسیار ضعیف عمل کرده گویی هیچ آموزشی از این زبان را ندیده!!
اما در ۲ سال اخیر با معرفی کتاب ETP سبک جدید آموزش زبان انگلیسی شکل گرفته است.در این سبک کتاب آموزشی به زبان فارسی بوده و زبان آموز شروع به تبدیل و ترجمه متن آن به زبان انگلیسی مینماید. یعنی بدون اینکه متوجه شود شروع به یادگیری و تقویت هنر مکالمه خود میکند.البته در طول سیر پیشرفت کتاب قواعد نیز بصورت کامل قرار داده شده است..
دوره های مکالمه زبان انگلیسی موسسه گاما با بهره گیری از این نسل جدید کتب اموزشی با عنوان ETP برگزار میشود.
اصطلاح ETP اختصاری به معنای انگلیسی از طریق فارسی میباشد(English Trough Persian)

***در گاما تضمینی پس از سه ماه انگلیسی صحبت کنید!!!

موسسه گاما به عنوان یک مجموعه پیشتاز در زمینه آموزش های نوین زبان در شهر شیراز و جنوب کشور اولین مجموعه ای است که از این سبک آموزشی بهره میبرد و زبان آموزان پس از گذشت نهایتا سه ماه از شروع کلاس به حدی خواهند رسید که بتوانند کارها و ارتباطات خود را در یک محیط انگلیسی زبان انجام دهند.

موسسه گاما هر روز در حال گسترش شعبات خود می باشد و بحول قوه الهی توانست که شبعه آموزشگاه زبان تهران خود را راه اندازی کند.

2-آموزش و تدریس زبان انگلیسی ایلتس (IELTS) تافل (TOFEL) در شیراز


مقدمه:

شاید شما هم با این موضوع مواجه شده اید که با هرکدام از مدرسین زبان انگلیسی در مورد ازمون ایلتس و نحوه امادگی سوالی پرسیده شود فرد خود را مدرس ایلتس معرفی نموده و ادعا میکند که توانایی تدریس ایلتس را دارا میباشد!!! ولی واقعیت این است که تعداد مدرسین ایلتس در هر شهر بسیار محدود بوده و آموزش آیلتس کاری تکنیکال و تخصصی میباشد و صرف دانستن و حتی تسلط کامل بر زبان انگلیسی نیز دلیلی بر اینکه فرد میتواند مدرس ایلتس باشد نیست.

موسسه گاما
بزرگترین مجموعه آیلتس جنوب
با بهره گیری از مدرسان و امتحان گیرندگان رسمی آیلتس استرالیا در شیراز

تدریس ایلتس در شهر شیراز نیز بصورت گسترده انجام میشود.
مدرسانی که در شهر شیراز و مجموعه ایلتس جنوب کشور تدریس ایلتس را بسیار قدرتمند و با خروجی بسیار عالی انجام میدهند میتوان به نام هایی چون مهندس مروجی ، جناب پایداری ، استاد سرکار خانم چاووشی و منصوری و اشاره نمود.

چرا گاما بزرگترین و معتبرترین مجموعه آیلتس جنوب کشور است؟

۱- مدرسین گاما

  • مدرس رسمی ایلتس idp استرالیا (برگزارکننده رسمی ازمون ایلتس ایران) میباشند.
  • دارای مدرک فوق لیسانس و دکترا از دانشگاهای خارجی ( Putra University) و داخلی میباشند.
  • دارای کارنامه قبولی بالای ۹۵ درصد شاگردان در ایلتس ۷ و ۱۰۰ درصد در ایلتس ۶ هستند.
  • مدرس دارای مدرک رسمی با نمره ۸٫۵ اکادمیک بوده و سالها سابقه تدریس آن را دارند
  • زیرا مدیران گروهای آموزش آیلتس جنوب
  • همگی امتحان گیرنده رسمی آیلتس (IDP) استرالیا هستند!!!

۲-دوره های طراحی شده گاما

قبل از شرکت در هر دوره دانش زبانی فرد در مصاحبه تخصصی تعیین شده و سپس با توجه به آن نسبت به شرکت در دوره ای متناسب راهنمایی خواهد شد.
پکیج کامل گاما برای آیلتس از پایه شامل ۸۰ جلسه کلاس اموزشی که به دو بخش تقسیم میشود .

تقویت پایه زبان: ۲۰ جلسه ابتدایی از دوره ایلتس به ترمیم و تکمیل اطلاعات پایه و دانش عمومی زبان پرداخته و بیشتر شامل گرامر زبان انگلیسی به همراه افزایش دایره واژگان زبان آموزان میپردازد

۴ مهارت اصلی : ۶۰ جلسه از این دوره آموزشی بر روی مهارت های ازمون ایلتس شامل Reading ، Writing ، Listening ، Speaking خواهد پرداخت.

۳-فرایند های سنجش کیفیت آموزش در گاما

در این فرایند پس از آموزش هر مهارت ، آزمون های شبیه سازی زیر نظر امتحان گیرنده اصلی ایلتس برگزار شده و زبان آموزان پیوسته در حال غربال میباشند.البته ازمون های کلاسی نیز بصورت هفتگی برگزار میشود.
متقاضیانی که به هر دلیل در هر کدام از مراحل موفق به عبور از سد ازمون های داخلی نشوند جهت بازاموزی مجددا در آن مهارت شرکت داده خواهند شد.

۴-آزمون جامع شبیه سازی آیلتس در گاما

در این آزمون که دقیقا مانند ایلتس IDP استرالیا برگزار میشود متقاضیان در شرایط شبیه سازی شده قرار گرفته و قبل از پرداخت هزینه آزمون نسبت به توانایی خود اطمینان پیدا میکنند.

توجه :
امکان ثبت نام در هر کدام ۴ مهارت اصلی(خواندن- نوشتن- گوش دادن- صحبت کردن) بصورت مجزا وجود دارد..

تماس با دپارتمان انگلیسی و ایلتس جنوب :

۰۷۱۳۶۴۷۶۶۷۶
۰۷۱۳۶۲۹۲۴۲۹

۰۹۱۷۲۴۸۹۰۲۵
۰۹۱۷۲۴۸۹۰۲۶

۰۹۱۷۹۱۶۴۰۸۸


تدریس خصوصی ایلتس در شیراز  تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم در شیراز  تدریس خصوصی زبان انگلیسی در شیراز  استاد آیلتس در شیراز  استاد تافل در شیراز  تدریس خصوصی تافل در شیراز  استاد زبان انگلیسی در شیراز  تدریس خصوصی آیلتس شیراز لیست آموزشگاههای زبان انگلیسی در شیراز آموزشگاه زبان دیباگران شیراز موسسه زبان داوری در شیراز آموزشگاه زبان بهار شیراز کانون زبان ایران شیراز ثبت نام آموزشگاه زبان فاخر شیراز لیست آموزشگاههای زبان انگلیسی در شیراز بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در شیراز کلاس فشرده زبان انگلیسی در شیراز


5/5 (1 نظر)
اشتراک گذاری در شبکه ای اجتماعی
مطالب پیشنهادی
لیستی از مطالبی که شاید شما بپسندید
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *