تحصیل داروسازی در ایتالیا بورسیه استانی

نویسنده مقاله :

این مقاله توسط مهندس مومنی تالیف شده و پیوسته در حال بروزرسانیست…

مقدمه

جهت ادامه تحصیل در رشته داروسازی ایتالیا به زبان انگلیسی گذراندن 12 سال اموزشی در سوابق تحصیلی دانشجو الزامی است.
متقاضیان تحصیل در رشته داروسازی پس از ارایه مدارک تحصیلی خود شامل دیپلم و پیش دانشگاهی خود به موسسه ، پذیرش اولیه این رشته را دریافت نموده و ویزای تحصیلی کشور ایتالیا را دریافت خواهند نمود.

زمان برگزاری آزمون داروسازی:

پس از دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا،دانشجویان در شهریورماه هرسال در ازمون ورودی رشته داروسازی ایتالیا به زبان انگلیسی در دانشگاه رم شرکت می کنند.

مباحث آزمون داروسازی:

مباحث ازمون شامل سوالات از دروس زیست شناسی،شیمی،زبان انگلیسی،اطلاعات عمومی است.به جز سوالات مربوط به اطلاعات عمومی سایر مباحث مطرح شده در ازمون داروسازی ایتالیا در حد سرفصل کتاب های دبیرستانی ایران است.

منابع آزمون imat ایتالیا بیشتر بخوانید: دانلود منابع آزمون IMAT ایتالیا | منابع آزمون آیمت پزشکی ایتالیا

میزان سختی و رقابت ازمون:
لازم به ذکر است که هر ساله در صورت انتخاب دقیق دانشگاه  معمولا اکثر دانشجویان شرکت کننده در آزمون موفق به کسب حداقل نمره آزمون می شوند که در این میان خوشبختانه دانشجویان اعزامی موسسه با حمایت و برنامه ریزی صحیح موفق به کسب بالاترین امار قبولی در این ازمون شدند.
بورسیه و کمک هزینه تحصیلی:
تمامی متقاضیان رشته داروسازی ایتالیا مانند سایر رشته ها بدون در نظر گرفتن شرط معدل با ارایه مدارک مالی مربوط به سرپرست خانواده امکان دریافت بورسیه استانی ایتالیا (جهان سوم) راخواهند داشت.
با دریافت این بورسیه دانشجویان از پرداخت شهریه دانشگاه معاف گردیده سالیانه حدود مبلغ 5000 یورو به عنوان کمک هزینه تحصیلی به صورت نقدی طی 2 قسط از اداره بورسیه استان محل تحصیل دریافت خواهند نمود.

نحوه تهیه مدارک جهت دریافت بورسیه داروسازی ایتالیا

 **تمامی دانشجویان قبول شده در رشته داروسازی ایتالیا توسط موسسه در سال گذشته با دریافت مشاوره های صحیح و اقدامات به موقع، موفق به دریافت بورسیه استانی ایتالیا (بورس جهان سوم) شدند.

تماس بگیرید

دفتر تهران : 02191002349

دفتر شیراز : 07191002349


تحصیل داروسازی در ایتالیا تحصیل پزشکی در ایتالیا به زبان انگلیسی بورسیه پزشکی ایتالیا لیست دانشگاه های پزشکی ایتالیا تحصیل در ایتالیا از طریق سفارت کتاب آلفا تست پزشکی هزينه تحصيل داروسازي در ايتاليا تحصیل در ایتالیا به زبان انگلیسی شرایط تحصیل در رشته داروسازی در ایتالیا تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا تحصیل در ایتالیا از طریق سفارت بورسیه پزشکی ایتالیا لیست دانشگاه های پزشکی ایتالیا رشته های دانشگاه بولونیا ایتالیا تحصیل در ایتالیا بدون مدرک زبان

0/5 (0 نظر)
اشتراک گذاری در شبکه ای اجتماعی
مطالب پیشنهادی
لیستی از مطالبی که شاید شما بپسندید
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *