آموزش نکته و تست ریاضی یوس 2022

آموزش نکته و تست ریاضی یوس 2022

نویسنده مقاله :

آموزش نکته و تست ریاضی یوس 2022

دوره آموزش نکته و تست ریاضی یوس ترکیه در موسسه گاما در 6 ماه برگزار میشود و شامل هر سه درس ریاضی هندسه و هوش میباشد. البته درس زبان ترکی استانبولی نیز برای آمادگی در آزمون تومر در این دوره آموزش داده میشود.

  • آموزش نکته و تست ریاضی یوس 120ساعت
  • آموزش نکته و تست هندسه یوس 90 ساعت
  • آموزش نکته و تست هوش یوس 70 ساعت
  • آموزش زبان ترکی استانبولی یوس سطح (A2) 80 ساعت

آموزش نکته و تست ریاضی یوس 2022

سرفصل های ریاضیات آزمون یوس 2022

سرفصل های زیر در آزمون یوس اکثر دانشگاه ها مشترک میباشد اما بطور دقیق هر سال در ماه های دی و بهمن توسط هر دانشگاه مشخص میشود.

 

  • اعداد (چهار عمل اصلی، مبناء، اعداد صحیح، اعداد اول، فاکتوریل، ب.م.م و ک.م.م)
  • اعداد گویا و اعشاری
  • توان و رادیکال
  • اتحاد و تجزیه عبارات
  • نسبت و تناسب
  • معادلات و نامعادلات درجه یک
  • قدر مطلق
  • منطق
  • مجموعه ­ها
  • رابطه
  • تابع
  • عملگرها و هم نهشتی اعداد
  • اصول شمارش، بسط دو جمله ای، احتمال
  • چند جمله­ ای­ها
  • تابع درجه دو و سهمی
  • معادلات و نامعادلات درجه دو
  • مثلثات
  • اعداد مختلط
  • لگاریتم
  • سری و دنباله؛ سیگما و پای
  • توابع خاص (تابع جزء صحیح، تابع ساین و …)
  • حد و رفع ابهام
  • مشتق و کاربرد آن
  • انتگرال و کاربرد آن
  • ماتریس و دترمینان

 

جمع بندی آزمون یوس 2022  در موسسه گاما

جمع بندی آزمون یوس در ماه های اسفند و فروردین در موسسه گاما برگزار میشود. که به بازخوانی 3 درس ریاضیات یوس ، هندسه یوس و هوش یوس خواهد پرداخت

کلاس رفع اشکال آزمون یوس 2022

این دوره برای شاگرد های موسسه گاما بطور رایگان برگزار خواهد شد و افرادی که خارج از موسسه هستند برای دریافت این خدمات میتوانند با کارشناسان گاما تماس بگیرند.

 

نکات مهم برای انتخاب بهترین موسسه یوس

از مباحث بیان شده در طرح درس، عمدتاً در دوره دبیرستان تدریس شده ­اند. اما ذکر دو نکته ضروری است:

لازم است که بین دو مقوله سختی آزمون و سختی قبولی تفاوت قائل شد:

این موضوع باعث می­ شود که کار فراگیر کمی دشوار شود. این که چه درصدی دقیقاً برای پذیرش در رشته­ ها مورد نیاز است بستگی به رشته، دانشگاه مورد درخواست، تعداد شرکت کننده در هر سال، و ظرفیت پذیرش هر دانشگاه در آن سال دارد. ولی به طور کلی پذیرش در رشته پزشکی در دانشگاه های دولتی با درصدهای کمتر از 95 درصد دشوار است.

اگر چه این به معنی آن نیست که درصد بالای 95 هم به معنی قبولی صد در صد در یک دانشگاه است و همچنان که گفته به عوامل متعددی بستگی دارد که برخی از آنها در فوق بیان گردید. البته در موارد نادر امکان قبولی در درصدهای پایین­ تر هم گه گاه ممکن است پدید آید که عمدتاً به دلیل انتخاب رشته کمتر متقاضیان است که مشابه این موضوع در کنکور کشور ایران نیز بارها شنیده شده است.

اما در مجموع می­ توان گفت که در مقایسه با کنکور کشور ایران، پذیرش در رشته های پرطرفدار همچون پزشکی و دندانپزشکی در کشور ترکیه ساده­ تر از ایران است. و این انتظار می­رود که اگر دانشجویی در اینجا ممتاز باشد، بتواند امیدوار باشد که در کشور ترکیه می­تواند در رشته پزشکی در یک دانشگاه دولتی تحصیل نماید.

واضح است که دشواری که در فوق تشریح گردید گفته شده مربوط به رشته­ های پرطرفدار همچون پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی بوده و دشواری قبولی در سایر رشته­ ها به دشواری پذیرش در رشته پزشکی نیست. به عنوان مثال پذیرش در رشته­ های فنی و مهندسی و … بسیار ساده ­تر است. داوطلبان برای پذیرش در این رشته­ ها کافی به درصدهایی در حدود 80% دست یابند. البته باز همچنان که بیان گردید، پذیرش به عوامل متعددی بستگی دارد که ذکر برخی از آنها پیشتر در این مقاله رفت.

صادقانه باید گفت که داوطلبان تحصیل در رشته­ های پزشکی، دندانپزشکی، و داروسازی در کشور ترکیه لازم است جزو دانش­ آموزان با استعداد، باهوش بوده و از پایه قوی در دروس هندسه و ریاضی برخوردار باشند. در این صورت این دانش ­آموزان می­ توانند امیدوار باشند که با شرکت در کلاس های آمادگی آزمون یوس ( آزمون مورد نیاز جهت ورود به دانشگاه های ترکیه ) ، موفق گردند. اگر چه هیچکس نمی­تواند تضمینی در خصوص قبولی در رشته ­های پرطرفدار را به متقاضیان بدهد.

اما کسانی که استعداد و توانایی شان در دروس ریاضی در حد بالایی نیست، احتمال قبولی آنها در رشته­ های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، ضعیف است.

بهترین منابع آزمون YOS 2022

همیشه انتخاب منبع برای شرکت در هر آزمون یا کنکوری اولین و مهمترین قدم می باشد. انتخاب منبع درست می تواند سرنوشت شما را در آزمون یوس تعیین کند. گاما  با تلاش چندین ساله در زمینه  مشاوره تحصیلی کنکور ترکیه توانسته است همکاری های بسیاری با موسسات بزرگ و دانشگاه های برتر ترکیه برقرار کند؛ از این رو توانسته ایم ضروری ترین و بهترین منابع آزمون YOS را برای شرکت در کنکور دانشگاه های ترکیه (آزمون SAT و YOS) تهیه و در خدمت شما عزیزان قرار دهیم.

اما بهترین منابع برای آماده شدن در کنکور YOS چه کتاب و یا دی وی دی هایی است؟ کتاب های موسسه متروپل و پوزا عالی ترین و بهترین منبع برای آزمون YOS هستند. از آن جایی که این کتاب ها در کشور ترکیه نوشته شده و به چاپ رسیده اند به صورت کامل تمامی موضوعات و سر فصل های آزمون را در برگرفته اند.

خرید کتاب های یوس

برای به دست آوردن درصد بالا در آزمون یوس لازم است تا به اندازه کافی مسئله‌های مشابه آزمون‌های سال‌های گذشته توسط متقاضی تمرین شود؛ تا تمام زیر و بم کار کاملاً مشخص شود. البته وجود معلم‌های متخصص این روند را تسریع نموده و باعث می‌شود متقاضی ایده‌های کاربردی را از معلم دریافت و به سرعت به یادگیری قسمت‌های بعدی بپردازد. همچنین وجود منابع به روز و نمونه سوالات آزمون yos  با زمان‌بندی مناسب به صورتی که سوالات هم تیپ آزمون‌های یوس را در اختیار متقاضی قرار دهد بسیار حیاتی است. این کار باعث می‌شود که دانشجو روی مسائل متفرقه بیش از اندازه وقت نگذارد و تمرکز خود را روی بخش‌های مهم و مدنظر آزمون قرار دهد تا بتواند در کمترین زمان بهترین نتیجه را بگیرد.

در کنار خرید کتاب های یوس متروپل، توصیه ما به شما علم جویان عزیز این می باشد که قبل از اقدام به خرید منابع آزمون YOS حتما با مشاوران متخصص موسسه گاما  ما تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی های لازم را به شما بدهند. قبولی های چند سال اخیر گاما که در رشته هایی مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و رشته های دیگر قبول شده اند گواه از کیفیت برتر منابع و مشاوره های تخصصی ما و لیست کامل نمونه سوالات آزمون yos می باشد.

بیشتر بخوانید: کلاس آمادگی آزمون یوس YÖS 2024 در تبریز+ شرایط معدل

نمونه سوالات آزمون yos

برای موفقیت در آزمون یوس علاوه بر استفاده از مجموعه منابع آزمون YOS حتما توصیه می کنیم نمونه سوالات آزمون yos که مربوط به سال های قبل هستند را بررسی کنید. بهترین زمان برای بررسی نمونه سوالات آزمون یوس یک ماه مانده به زمان برگزاری آزمون دانشگاه ها می باشد. در این یک ماه شما با آمادگی کامل به سوالات پاسخ می دهید و علاوه بر این به دلیل تسلط به مطالب به سوالات جواب درست داده و اعتماد به نفس زیادی پیدا می کنید. از طرف دیگر با قلق سوالات هم بیشتر از قبل آشنا می شوید و می توانید با آمادگی ۱۰۰ درصد در جلسات آزمون حضور پیدا کنید. در این بخش از مقاله نمونه سوالات آزمون یوس برخی از دانشگاه‌ها آورده شده است. به طور کلی برای اینکه در آزمون یوس، آمادگی کامل داشته باشید دو راه به شما پیشنهاد میکنیم

 

سوالات متداول

بهترین منبع برای یادگیری آزمون یوس کدام است ؟ 

منابع زیادی برای یادگیری این آزمون وجو دارد اما بهترین آن ها کتاب های متروپل و  پوزا می باشد.

هزینه خرید کلی این کتاب ها چقدر است ؟ 

هزینه ۵ کتاب پوزا بیش از 8 میلیون است که دپارتمان گاما کپی برابر اصل همان کتاب ها با هزینه ایی خیلی کمتر به فروش می رساند.

آیا ارسال کتاب و منابع به شهرهای دیگر از طریق پست را هم دارید ؟ 

بله شما می توانید با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید تا ما کتاب ها را با بهترین کیفیت به درب منزل شما در هر کجای ایران بفرستیم.

 

پشتیبانی و مشاوره آنلاین موسسه گاما

09120637597

 

آدرس مراکز

شیراز (دفتر مرکزی )

خلدبرین – روبروی درب اصلی پارک – نبش کوچه ۱۸

۰۷۱۳۶۴۷۵۲۹۲

 تهران :

بلوار میرداماد جنب پمپ بنزین پلاک 177
02191002349

اصفهان :
توحید میانی – کوچه 20 (جنب بانک سامان) – سمت چپ ساختمان دوم – پلاک 95
03137002349
09199099690.

 

0/5 (0 نظر)
اشتراک گذاری در شبکه ای اجتماعی
مطالب پیشنهادی
لیستی از مطالبی که شاید شما بپسندید
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ از ما بپرسید..
×