دارالترجمه رسمی روسی

نویسنده مقاله :

انجام ترجمه رسمی متون و اسناد به زبان روسی فرایندی زمانبر بوده و نیاز به دقت و تسلط بالایی دارد. البته میتوان با کمک از زیر ساخت های جدید زمان ترجمه را برای متقاضیان به شدت کاهش داد.

موسسه گاما  با نام دفتر ترجمه رسمی 378 به عنوان مترجم رسمی زبان روسی قوه قضاییه تهران اقدام به ترجمه مدارک متقاضیان با کمترین هزینه و سریعترین زمان مینماید.

خدمات دارالترجمه رسمی زبان روسی:

*ترجمه متون و مدارک بدون نیاز به حضور فیزیکی شخص در محل 

*ارسال و دریافت مدارک از طریق سیستم پست سریع

*ترجمه سریع و ارزان

*امکان ترجمه مدارک برای تمام شهرستانها فقط با یک تماس

روند ترجمه رسمی در دارالترجمه زبان روسی + تایید مدارک :

1- تأییدیه مترجم رسمی رسمی

این تأییدیه پس از ترجمه، بررسی صحت و درستی ترجمه توسط مترجم رسمی روسی (دارای پروانه از سوی قوه قضاییه) انجام می پذیرد. ترجمه پرینت شده بر روی سربرگ قوه قضاییه به تأیید مترجم می رسد.

ترجمه روسی تأیید شده توسط مترجم رسمیت داشته و به عنوان ترجمه رسمی تلقی می گردد؛ لذا جهت انجام این ترجمه دارا بودن تمامی ویژگیهای مربوط به مدرک و ترجمه رسمی الزامی می باشد.

هزینه این تأییدیه بر اساس نرخنامه رسمی امور مترجمان رسمی می باشد.

2- تأییدیه قوه قضاییه ( دادگستری)

تحصیل پزشکی در روسیه - تحصیل دندانپزشکی در روسیه - اعزام دانشجو روسیه بیشتر بخوانید: تحصیل پزشکی در روسیه – تحصیل دندانپزشکی در روسیه – اعزام دانشجو روسیه

این تاییدیه پس از تایید مترجم رسمی انجام می پذیرد و قوه قضاییه صحت و درستی مهر و امضای مترجم رسمی  را مورد تأیید قرار می دهد.

هزینه خدمات به صورت جداگانه دریافت می گردد.

3- تأییدیه امورخارجه

این تاییدیه پس از تایید قوه قضاییه انجام می پذیرد و امور خارجه صحت و درستی مهر و امضای قوه قضاییه را مورد تأیید قرار می دهد.

هزینه این تأییدیه  بر اساس نرخنامه امور خارجه می باشد.

هزینه خدمات به صورت جداگانه دریافت می گردد.

4- تاییدیه سفارت

در صورت درخواست مشتری و هماهنگی با دفتر تأییدیه سفارت انجام می پذیردتأییدیه سفارت مشروط به الزام این تاییدیه از سوی مرجع دریافت کننده مدارک می باشد

 

 




ادرس دارالترجمه رسمی زبان روسی ، دارالترجمه روسی ارکید ، مترجم روسی ، دارالترجمه های مورد تایید سفارت روسیه ، ترجمه مدارك به زبان روسي ، دارالترجمه زبان روسی در تبریز ، هزینه ترجمه مدارک به روسی ، دارالترجمه زبان روسی در شیراز ، دارالترجمه زبان روسی در اصفهان ، دارالترجمه زبان روسی در اهواز

 

0/5 (0 نظر)
اشتراک گذاری در شبکه ای اجتماعی
مطالب پیشنهادی
لیستی از مطالبی که شاید شما بپسندید
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *