تدریس خصوصی آیلتس در شیراز

تدریس خصوصی آیلتس در شیراز : IELTS 2022 در شیراز

نویسنده مقاله :

 

تدریس گروهی و تدریس خصوصی آیلتس در شیراز، توسط مدرس رسمی آیلتس استرالیا  (تحصیل کرده در خارج از کشور ) .

هشدار !! هر معلم زبانی مدرس آیلتس نیست

شاید شما هم با این موضوع مواجه شده اید که با هرکدام از مدرسین زبان انگلیسی در مورد آزمون آیلتس و نحوه امادگی سوالی پرسیده شود فرد خود را مدرس آیلتس معرفی نموده و ادعا میکند که توانایی تدریس آیلتس را دارا می‌باشد!!! ولی واقعیت این است که تعداد مدرسین آیلتس در هر شهر بسیار محدود بوده و آموزش آیلتس کاری تکنیکال و تخصصی می‌باشد و صرف دانستن و حتی تسلط کامل بر زبان انگلیسی نیز دلیلی بر اینکه فرد می‌تواند مدرس آیلتس باشد نیست.

 

5 دلیل که چرا باید در آزمون آیلتس شرکت کنید

  1. آیلتس برای دانشگاه های بین المللی

    بسیاری از دانشگاه‌های بزرگ با توجه به شرایط پذیرش خود، این آزمون زبان انگلیسی را درخواست می‌کنند، و نمره‌ای که شما نیاز دارید بستگی به دانشگاهی دارد که می‌خواهید در آن شرکت کنید. به عنوان مثال، برای ورود به دانشگاه منچستر، باید نمره آیلتس 6 یا بالاتر را داشته باشید.
  2.  برای حرفه شما عالی است. به عنوان محبوب ترین آزمون زبان انگلیسی در جهان، مدرک آیلتس در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده و توسط بیش از 10000 سازمان در بیش از 140 کشور پذیرفته شده است. چه بخواهید برای یک شرکت چند ملیتی کار کنید، چه در آموزش و چه در دولت، یک نتیجه خوب در مدرک آیلتس می تواند به شما کمک کند تا به آرزوهای شغلی خود برسید.
  3. چک لیست نمرات آزمون آیلتس داوطلبان را در شنیدن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن ارزیابی می‌کند و به دلیل ماهیت سخت‌گیرانه آزمون، می‌توانید مطمئن باشید که نتایج شما بازتابی واقعی از توانایی‌های زبان انگلیسی شماست.
  4. انگلیسی آمریکایی و انگلیسی را پوشش می دهد
    همانطور که می دانیم بین انگلیسی آمریکایی و انگلیسی تفاوت هایی وجود دارد و بسته به دلایلی که برای شرکت در آزمون زبان انگلیسی دارید، ممکن است لازم باشد یکی را بیشتر از دیگری بدانید. خوشبختانه، آزمون آیلتس هم انگلیسی آمریکایی و هم انگلیسی انگلیسی را پوشش می دهد، بنابراین مهم نیست که در چه محیطی از انگلیسی خود استفاده می کنید، انگلیسی که برای آزمون آیلتس خود یاد می گیرید مرتبط خواهد بود.
  5.  به طور گسترده در دسترس است
    شما می توانید آیلتس را در 900 دفتر معتبر شورای بریتانیا در سراسر جهان از جمله لندن و دوبلین شرکت کنید. اما مسلماً برای شرکت در آزمون و کسب نمره مورد نیاز، یک دوره آمادگی آیلتس ضروری است.

دپارتمان زبان انگليسي و آزمون هاي بين المللي گاما (PTE,GRE,IELTS,TOEFL) مفتخر است زير نظر چهره ی برجسته تدريس زبان جناب استاد مرتضوی در جنوب كشور فعاليت كند. ايشان با سالها تجربه در زمينه آموزش،تأليف كتب آموزشي، پژوهش و تربيت مدرسان زبان بي شمار در استان فارس و البته امتحان گیرنده رسمی آیلتس مي باشد. گاما تنها مركز موجود در جنوب كشور است كه با متدهای جدید بریتیش کانسیل دوره هاي Pre-IELTS را زير نظر مستقيم خود ايشان برگزار می‌نماید.

آمادگی جهت آزمون آیلتس 7 بصورت تمرکز روی تکنیک ها

شامل ۸۰ جلسه کلاس آموزشی که به دو بخش تقسیم می‌شود.
تقویت پایه زبان: ۲۰ جلسه ابتدایی از دوره آیلتس به ترمیم و تکمیل اطلاعات پایه و دانش عمومی زبان پرداخته و بیشتر شامل آموزش گرامر زبان انگلیسی به همراه افزایش دایره واژگان زبان آموزان می‌پردازد.

 ۴ مهارت اصلی : ۶۰ جلسه از این دوره آموزشی بر روی مهارت های ازمون آیلتس شامل Reading ، Writing ، Listening ، Speaking خواهد پرداخت.

 

 

مزایای تدریس خصوصی آیلتس

  • کار با معلم برای برقراری ارتباط شفاهی بهتر است. شنیدن از یک معلم نیتیو و برقراری ارتباط با او باعث می‌شود اشتباهات احمقانه تصحیح شوند.
  • در درس های یک به یک تمرکز روی شماست و پیشرفت یک ساعت تدریس خصوصی اغلب معادل چند ساعت در یک کلاس درس پرجمعیت است.
  • مربیان برنامه های درسی را بر اساس نیازها و ترجیحات شما ایجاد می کنند تا به شما در دستیابی به اهداف یادگیری خود در یک چارچوب زمانی مشخص کمک کنند. اهدافی مانند مکالمه، گرامر، سفر و کار چارچوب برنامه درسی شما را مشخص می کند.
  • مزیت اصلی دیگر این است که هرگز برای کلاسی که در آن شرکت نکرده‌اید هزینه پرداخت نخواهید کرد، زیرا تدریس خصوصی معمولاً بر اساس پرداخت هزینه برگزار می‌شود. با این حال قبل از لغو کلاس اطلاع دهید.

 

*****توجه*****
امکان ثبت نام در هر کدام ۴ مهارت اصلی (خواندن- نوشتن- گوش دادن- صحبت کردن) بصورت مجزا وجود دارد..

بهترین آموزشگاه آیلتس شیراز بیشتر بخوانید: بهترین آموزشگاه آیلتس در شیراز | گرفتن مدرک آیلتس تضمینی در شیراز

 جلسه اول تدریس خصوصی آیلتس در شیراز بصورت رایگان بوده و در صورت رضایت می‌توانید دوره را ادامه دهید

کارنامه بسیار موفق و قبولی تضمینی 100 درصد در آزمون آیلتس

**************************

 

تدریس خصوصی ایلتس در شیراز

تدریس خصوصی ایلتس در شیراز
تدریس خصوصی ایلتس در شیراز

جهت هماهنگی کلاسهای آیلتس 
لطفا تماس بگیرید

تماس بگیرید:
خلدبرین
07136475292

معالی آباد
07191002348

تدریس خصوصی ایلتس در شیراز تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم در شیراز تدریس خصوصی زبان انگلیسی در شیراز استاد آیلتس در شیراز استاد

تافل در شیراز استاد زبان انگلیسی در شیراز تدریس خصوصی تافل در شیراز تدریس خصوصی آیلتس شیراز

0/5 (0 نظر)
اشتراک گذاری در شبکه ای اجتماعی
مطالب پیشنهادی
لیستی از مطالبی که شاید شما بپسندید
دیدگاه ها
سوالی دارید؟از ما بپرسید(آیلتس)
×