آموزشگاه زبان آلمانی یزد

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی یزد : آمادگی آزمون گوته (100% تضمینی)

نویسنده مقاله :

 

اگر قصد اقامت یا تحصیل در آلمان را دارید، اگر قصد دارید به آلمان مسافرت کنید و به هر دلیلی نیازمند یادگیری زبان آلمانی هستید، باید به دنبال بهترین آموزشگاه زبان آلمانی یزد باشید چون یادگیری آلمانی به تنهایی امکانپذیر نمی‌باشد.

متقاضیان تحصیل و اقامت کشور آلمان نیازمند اخذ آمادگی آزمون گوته زبان آلمانی در سطح B1 یا B2 می‌باشند. آموزشگاه زبان آلمانی یزد شما را در رسیدن به اهدافتان همراهی می‌کند.

پیشینه تدریس زبان آلمانی در شهر یزد قدمتی طولانی دارد اما متاسفانه بدلیل عدم انطباق با روش های نوین آموزشی و عدم استفاده از منابع روز مسیر یادگیری این زبان برای علاقه مندان بسیار طولانی شده و با درصد بالایی از ریزش باعث سرخوردگی متقاضیان شده است..

یکی از مشکلات اساسی افرادی که متقاضی دریافت آمادگی آزمون گوته می‌باشند طولانی شدن عمدی دوره های آموزشی در موسسات جهت درآمد زایی بیشتر می‌باشد و گاما این قوانین نانوشته را در هم شکسته و با هدف  ایجاد انگیزه در متقاضیان سریعترین و کوتاهترین دوره زبان آلمانی برای گرفتن آمادگی آزمون گوته را تعریف می‌نماید.

آموزشگاه زبان آلمانی یزد

اطلاعیه !! برگزاری کلاس های یزد بصورت آنلاین در شرایط کرونا

با توجه به شرایط گسترش بیماری کرونا و در جهت حفاظت از سلامت جامعه تمامی کلاس های آلمانی یزد مربوط به گاما بصورت آنلاین برگزار می‌شود.

برنامه کلاسی حضوری _ زبان آلمانی موسسه گاما شعبه یزد

نمایش برنامه کلاسی

برنامه کلاسی آنلاین_ زبان آلمانی گاما

نمایش برنامه کلاسی

زبان آلمانی به خاطر کلمات طولانی شناخته شده است. یکی از این کلمات : “Grundstücksverkehrsgenehmigungszuständigkeitsübertragungsverordnung” (مقررات تفویض اختیار در مورد مجوزهای حمل و نقل زمینی)

آموزش زبان آلمانی یزد در 8 ماه چگونه انجام می‌شود؟

مجموعه آموزشی گاما به عنوان یک مجموعه پیشرو در زمینه زبان

اقدام به راه اندازی دپارتمان زبان آلمانی در یزد نموده است

به گونه ای که در کمترین زمان ممکن بتواند علاقه‌مندان را جهت آزمون های بین المللی چون گوته آماده نماید..

آموزشگاه زبان آلمانی اهواز
یادگیری زبان آلمانی با دوره های فشرده 8 ماهه موسسه گاما

آزمون گوته فقط در شهر تهران برگزار شده و هیچگونه شعبه ای در شهرستانها ندارد و دوره های آموزشی زبان آلمانی در موسسه گاما شما را برای آزمون گوته در کمترین زمان ممکن آماده خواهد نمود. آزمون اصلی فقط و فقط در تهران و زیر نظر سفارت آلمان برگزار خواهد شد و هیچ آزمون دیگری در شهری جز تهران از نظر سفارت سندیت ندارد!!

موسسه زبان گاما؛ بهترین آموزشگاه زبان آلمانی یزد

آموزشگاه زبان آلمانی یزد (موسسه زبان گاما) در زمینه زبان آلمانی با برگزاری بهترین کلاس زبان آلمانی توسط بهترین استاد زبان آلمانی یزد علاقه مندان را جهت آزمون های بین المللی گوته در کمترین زمان ممکن آماده می‌نماید. متقاضیان تحصیل و اقامت کشور آلمان نیازمند اخذ آمادگی آزمون گوته زبان آلمانی در سطح B1 یا B2 می‌باشند .

پس قبل از انتخاب یک مجموعه جهت یادگیری زبان آلمانی می‌بایست از طریق وکلا یا کارگزاران خود مشخص کنید که چه سطحی از زبان آلمانی را نیاز دارید.

موسسه گاما باحضور مدرسان برجسته خود  که اگزمینر گوته می باشد در کنار سایر مدرسان، زبان‌آموزان خود را همراهی خواهد کرد و حتی قبل از شروع دوره در قالب مشاوره رایگان چشم انداز کاملی از مسیر اخذ پذیرش تحصیلی آلمان و تعیین سطح زبان در اختیار متقاضی قرار خواهد داد

طراحی دوره های گاما زیر نظر استاد برگزیده و اگزمینر ها انجام می پذیرد 

آموزشگاه زبان آلمانی یزد (گاما) براساس منابع روز، آموزش های خود را توسط اساتید برجسته در اختیار زبان آموزان قرار می دهد.

آلمانی “زبان نویسندگان و متفکران” است.

محل برگزاری آزمون زبان آلمانی گوته کجاست؟

آزمون گوته زبان آلمانی فقط در تهران برگزار شده و هیچگونه شعبه ای در شهرستانها ندارد و دوره های آموزشی زبان آلمانی در آموزشگاه زبان آلمانی گاما شما را برای آزمون گوته در کمترین زمان ممکن آماده خواهد نمود. آزمون اصلی فقط و فقط در تهران و زیر نظر سفارت آلمان برگزار خواهد شد و هیچ آزمون دیگری در شهری جز تهران از نظر سفارت سندیت ندارد!!


موسسه گوته (سفارت) تخصصی ترین مرکز آموزش زبان آلمانیست اما متاسفانه دیدگاه مدرسه ای و طولانی مدت نسبت به آموزش دارد و دوره ها بسیار طول میکشد. به همین دلیل عموم متقاضیان دوره های کوتاه مدت را در گاما گذرانده و در مرکز گوته فقط آزمون را شرکت میکنند

زمان شما بزرگترین سرمایه شماست

زمانتان را با حضور در کلاس های طولانی و بی کیفیت هدر ندهید!!

آلمانی عاشق اسامی مرکب است.

دوره های زبان آلمانی در گاما

برگزاری بهترین کلاس ها و دورهای آموزش زبان آلمانی از سطح مبتدی تا پیشرفته و دوره های آموزش زبان آلمانی وی‍ژه ادامه تحصیل در آلمان و اتریش (B1) در بهترین کلاس زبان آلمانی یزد به صورت زیر برگزار می‌شود.

دوره های آلمانی بصورت فشرده و تخصصی برگزار می‌شود بصورت آنلاین در پلتفرم ادوبی و حضوری در تمامی شعبات و برپایه آزمون بین المللی گوته آلمان باجدیدترین متد و منابع روز:

  1. کتاب Starten wir در سطح های A1. A2. B1
  2. کتاب Sicher در سطح های B2.1_B2.2_B2.3_B2.4

تدریس می‌شود.

هردوره

  • سطح A1وA2هرکدام 3ماه طول دوره 32جلسه هرهفته 3 جلسه 3 ساعته برگزار می‌شود.
  • سطح b1 طول دوره 3.5ماه 40جلسه هرهفته 3 جلسه 3ساعته می‌باشد.

در پایان هرسطح آزمون فاینال گرفته می‌شود.

نام دوره  تعداد جلسات طول هر جلسه نام کتاب
دوره آلمانی A1 32 3 ساعت  3 روز در هفته Starten wir (A1)
دوره آلمانی A2 32 3 ساعت  3 روز در هفته Starten wir (A2)
دوره آلمانی B1 32 3 ساعت  3 روز در هفته Starten wir (B1)
دوره آلمانی B2-1 30 3 ساعت  3 روز در هفته Sicher
دوره آلمانی B2-2 30 3 ساعت  3 روز در هفته Sicher

هزینه کلاس های زبان آلمانی یزد

هزینه کلاس ها بسته به دوره مورد تقاضا و سطح پایه زبان آموز تعیین می‌شود. (هزینه کلاس ها در جدول برنامه کلاسی)

کل دوره فشرده زبان آلمانی از سطح صفر تا رسیدن به مدرک B1 هشت ماه کاری طول می‌کشد. به افرادی که در دوره های گاما شرکت می‌کنند تضمین داده می‌شود که بتوانند آمادگی آزمون گوته را دریافت نمایند.

کتابخانه آموزشگاه زبان آلمانی بوشهر
کتابخانه آموزشگاه زبان گاما

آزمون گوته در یزد برگزار نمی‌شود

آزمون گوته بصورت 4 مهارت مجزا برگزار می‌شود و متقاضیان در صورت رد شدن در هرمهارت میتوانند مجددا فقط همان را ثبت نام و آزمون دهند. چهار مهارت سنجیده شده شامل:

Hören (گوش دادن)
Sprechen (صحبت کردن)
Iesen (خواندن)
Schreiben (نوشتن)

هزینه آزمون زبان آلمانی گوته

هزینه شرکت در آزمون گوته سطح A1 مبلغ ۱۰۵ یورو، سطح A2 مبلغ ۱۲۵ یورو، سطح B1 مبلغ ۲۱۰ یورو، سطح B2 مبلغ ۲۴۰ یورو، سطح C1 مبلغ ۲۷۰ یورو و سطح C2 مبلغ ۲۹۵ یورو می باشد.

جهت ثبت نام در کلاس های آموزشگاه زبان آلمانی یزد
تماس بگیرید

03191002349

بهترین آموزشگاه زبان کره ای یزد بیشتر بخوانید: بهترین آموزشگاه زبان کره ای یزد : هزینه + برنامه کلاسی

تماس با موسسه گاما

  •  آدرس : یزد  – بلوار مطهری –  نبش کوچه 61 

15 نکته برای یادگیری آلمانی

1. ایجاد یک برنامه مطالعه و تعیین اهداف

شما نمی‌توانید آلمانی را یک شبه یاد بگیرید. ابتدا به یک مرور کلی در مورد زبان آلمانی نیاز دارید و بعد از آن باید کل موضوع را به دسته های کوچک تقسیم کنید. بنابراین قدم اول؛ فهرستی با تمام موضوعات و زمانی که هر کدام را شروع می کنید.

2. برای بهبود زبان آلمانی خود به طور منظم مطالعه کنید

 بعضی روزها علاقه‌ای به مطالعه ندارید، در حالی که در روزهای دیگر می‌توانید ساعت‌ها به مطالعه واژگان و گرامر بپردازید. در واقع مطالعه منظم مهم است. سعی کنید زبان آلمانی را هر روز در بخش های کوتاه تر، اما بیشتر مطالعه کنید.

3. تمام عوامل مخل احتمالی را در حین یادگیری حذف کنید

در حین یادگیری زبان آلمانی فقط آلمانی را دریابید. مثلا تلفن خود را خاموش کنید. صحبت با اطرافیان را به وقت دیگری موکول کنید…

4. کلمات آلمانی را همیشه با آرتیکل (حرف تعریف) صحیح آنها یاد بگیر.

به عنوان مثال به جای کلمه‌ی Haus عبارت کاملتر “das Haus” را به ذهنت بسپار. و شکل جمع اسامی را یاد بگیر.

5. چند ابزار مطالعه مفید ایجاد کنید.

واژه ها یا عبارات جدید را روی یک کاغذ یا پوستر بنویسید و هر جایی از خانه قرار دهید. مکان هایی را انتخاب کنید که زمان زیادی را در آن سپری می کنید مانند: کنار دستگاه قهوه ساز، بالای اجاق گاز، بالای سینک ظزفشویی یا روی آینه. هر زمان که در یکی از این مکان ها باشید، به طور خودکار نگاهی به لیست خواهید داشت و نتیجه عالی است.

6. چند قلاب حافظه ساده اختراع کنید و مغز خود را فریب دهید.

گاهی اوقات کلمات، قوانین یا عباراتی را می یابید که به سادگی نمی خواهند در مغز شما بچسبند. مهم نیست چند بار سعی کنید آنها را حفظ کنید، روز بعد همه چیز از بین می رود. با قلاب های حافظه، یادگیری و به خصوص به خاطر سپردن چیزها بسیار آسان تر است.

7. با طرح ها و یادداشت ها به خود کمک کنید.

هر یک از ما نوع حافظه‌ی متفاوتی داریم. گاهی با کشیدن یک نقاشی، گاهی نوشتن یادداشت و استفاده از رنگ های مختلف در نوشتن کمک زیادی در به خاطر سپردن مطالب جدید می‌کند.

8. از یک نشانگر استفاده کنید و بر آنچه مهم است تأکید کنید.

برجسته کردن نکات ضروری در یک متن کاملاً منطقی است. تصمیم می‌گیریم کدام اطلاعات اصلی است و کدام ثانویه. با این کار حفظ کردن و به خاطر سپردن مطالب جدید راحت‌تر می‌شود. دقت کنید کل متن آلمانی را رنگی نکنید. ?

9. هر از چند گاهی به مغز خود تنفس بدهید

پس از یک دوره مطالعه فشرده 40 تا 50 دقیقه ای، توصیه می شود همه چیز را کنار بگذارید و دوباره انرژی بگیرید. استراحت را به عنوان زمان «از دست رفته» تلقی نکنید، زیرا قبل از اینکه مغز شما با اطلاعات جدید پر شود، آنچه آموخته اید باید پردازش شود. کمی هوای تازه بخور و پنجره را باز کن. مغز شما برای عملکرد موثر به اکسیژن نیاز دارد و به شما کمک می کند دوباره تمرکز کنید. فراموش نکنید که هنگام مطالعه هیدراته بمانید!

10. تماشای فیلم و سریال به زبان آلمانی

مطالعه در حین تماشای تلویزیون؟ بله، در عصر دی‌وی‌دی‌ها و ارائه‌دهندگان فیلم‌های درخواستی، فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی می‌توانند به عنوان یک روش یادگیری جایگزین استفاده شوند. ابتدا باید بررسی کنید که محتوا به کدام زبان موجود است. تماشای سریال مورد علاقه شما به زبان آلمانی با زیرنویس به زبان مادری خود یک گزینه ی عالی برای یادگیری آلمانی است. با این کار مهارت‌های شنیداری و درک و همچنین تلفظ خود را افزایش می‌دهید.

معرفی چند فیلم و سریال عالی برای تقویت زبان آلمانی شما

11. به رادیو آلمان گوش دهید و آهنگ آلمانی یاد بگیرید

البته، شما به کتاب های درسی و واحدهای گرامر فشرده نیاز دارید، اما برای آموزش مهارت های شنیداری، لازم نیست همیشه پشت میز خود بمانید. برای درک بهتر، مهم است که با صدا و تلفظ زبان آلمانی آشنا شوید. چه در حال آشپزی باشید، چه در راه رفتن به دانشگاه و چه در باشگاه، رادیو را روشن کنید و گوش خود را به زبان آلمانی عادت دهید.

اگر یک آهنگ آلمانی را شنیدید که دوست دارید و در مورد معنای آن کنجکاو هستید، سعی کنید بفهمید که آهنگ درباره چیست. کلمات یا عباراتی را که نمی دانید ترجمه کنید و سعی کنید موضوع را درک کنید. به تدریج، کلمات و معانی بیشتری را درک خواهید کرد، که به شما کمک می کند تا در مورد کشور و فرهنگ خود بیشتر بدانید.

آهنگ‌های آلمانی که کمک می‌کند راحت‌تر آلمانی یاد بگیری.

12. با افرادی که آلمانی صحبت می کنند تعامل داشته باشید

آیا در خانواده یا دوستان خود فردی دارید که به زبان مادری آلمانی صحبت کند؟ جلساتی ترتیب دهید یا دوستی مکاتبه ای را شروع کنید. اگر نه، استفاده از مزایای شبکه های اجتماعی را توصیه می کنم. قطعاً گروه‌ها یا انجمن‌هایی را خواهید یافت که با آلمانی به عنوان یک زبان خارجی سروکار دارند و چه کسی می‌داند، شاید از این طریق امکانات جدیدی برای بهبود مهارت‌های آلمانی خود پیدا کنید. به این گروه ها بپیوندید و به عنوان کاربر سوال بپرسید یا سعی کنید راهنمایی مفیدی دریافت کنید. هدف این گروه ها تبادل ایده ها یا رویکردهایی است که ممکن است به شما در درک بهتر مطالب کمک کند.

13. از اشتباهات نترسید

هیچکس نابغه‌ی زبانی متولد نشده است. من مطمئن هستم که شما در بچگی برخی از حروف را با هم مخلوط کرده اید و نام های جدید و خنده دار را برای اصطلاحات خاص اختراع کرده اید. مردم کشورهای دیگر از این که شما به زبان آنها علاقه مند هستید خوشحال هستند و بنابراین با خوشحالی اشتباهات املایی یا تلفظی را می‌بخشند. آنچه مهم است این است که شما مایلید از اشتباهات خود درس بگیرید.

14. پس از یک جلسه آلمانی به خود پاداش دهید

به عملکرد خود افتخار کنید.

15. در صورت امکان سفر زبانی داشته باشید و از مردم محلی یاد بگیرید.

بهترین و موثرترین راه برای یادگیری یک زبان، بازدید از کشوری است که به عنوان زبان مادری در آن صحبت می شود. شما با زبان در ارتباط هستید و باید تمام روز با بافت فرهنگی آن سر و کار داشته باشید.

0/5 (0 نظر)
اشتراک گذاری در شبکه ای اجتماعی
مطالب پیشنهادی
لیستی از مطالبی که شاید شما بپسندید
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ و تلفن یزد
×