ثبت نام آزمون آیلتس شیراز

ثبت نام آزمون آیلتس شیراز (IELTS 2022): مراکز آزمون + تاریخ برگزاری آزمون آیلتس در شیراز

نویسنده مقاله :

آزمون آیلتس در شیراز در هر دو بخش آکادمیک و جنرال بصورت ماهیانه و در بعضی اوقات با فاصله دو هفته برگزار می‌شود.
آیلتس شیراز عموما در محل دانشگاه زند شیراز واقع در بلوار همت جنوبی برگزار شده و ثبت نام در آزمون از طریق موسسه گاما انجام می‌پذیرد.
متقاضیان علاقه مند جهت ثبت نام آزمون آیلتس شیراز می‌توانند قبل از پرداخت هزینه و شرکت در آزمون اصلی آیلتس در آزمون شبیه سازی شده در موسسه گاما در همکاری با مرکز آزمون دانشگاه زند شرکت نموده و نسبت به وضعیت خود دید بهتری داشته باشند.

هزینه آزمون اصلی : 6 میلیون و 151 هزار تومان (بر اساس نرخ ارز تغییر می یابد)

هزینه آزمون آزمایشی : 500 هزارتومان

تاریخ برگزاری آزمون آیلتس IELTS در شیراز

برگزاری آزمون رسمی آیلتس از سال ۱۳۹۵ در مرکز آموزشهای آزاد ،دانشگاه زند شیراز با همکاری آیلتس تهران ، قدیمی ترین نماینده رسمی IDP Australia و بر اساس یک تفاهم‌نامه بلند مدت آغاز گردید.
تا کنون تمام  آزمون های رسمی با کیفیت بسیار بالا و مطابق با استاندارد بین المللی و تحت نظارت IDP برگزار گردیده است.

یکی از ویژگیهای شرکت در آزمون رسمی آیلتس در این مرکز رفتار دوستانه و جو صمیمی کارکنان،برگزار کنندگان و مراقبین آزمون و همکاری حرفه ای اگزمینرهای آیلتس تهران میباشد که استرس و فشار عصبی ناشی از شرکت در آزمون آیلتس را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد .

حفظ آرامش و تسلط بر اعصاب و تمرکز چند ساعته همه و همه به نفع شرکت کنندگان است.
دیگر ویژگی منحصر به فرد این مرکز در برگزاری آزمون آیلتس امکان شرکت در آزمونهای آزمایشی استاندارد مرکز آموزشهای آزاد می‌باشد، که در همان سالن اصلی اتفاق میافتد و شانس بهتری برای کسب موفقیت در آزمون اصلی برای شرکت کنندگان ایجاد مینماید.

تجربه نشان داده است که این ویژگی کمک بسیار بالایی به شرکت کنندگان در کسب نتایج بهتر در ۸ آزمون پیشین بویژه در آزمون Listening داشته است.

فضای دوستانه و نگاه خانواده محور در برگزاری آزمون Speaking و امکان شرکت در زمان متناسب از دیگر ویژگیهای این مرکز میباشد. داشتن شناخت دقیق از جزییات کلیدی آزمون آیلتس توسط برگزار کنندگان از نکات ویژه و متمایز کننده این مرکز در برگزاری کارگاه های آماده سازی شرکت کنندگان بوده است.

پس، از مزایای برگزاری آزمون آیلتس در دانشگاه زند (ثبت نام آزمون آیلتس شیراز ) می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • برای شرکت در آزمون دیگر نیاز به صرف هزینه و وقت برای رفتن به کلان شهر تهران و خارج از کشور ندارید.
  • انعطاف پذیری کامل جهت تنظیم وقت آزمون speaking فراهم می گردد.
  • امکانات حرفه ای و سیستم صوتی مطلوب برابر با استاندارد جهت آزمون فراهم گردیده است.
  • محل برگزاری آزمون استاندارد بوده و به تایید مرکز آیلتش تهران رسیده است.
  • برگزاری کلاس های ویژه مهارتهای آزمون آیلتس، کارگاه speaking, Listening و… فراهم گردید است که بر اساس تقویم اعلامی در وب سایت موسسه به زودی برگزار خواهد گردید.

ثبت نام آزمون آیلتس در شیراز

آزمون آیلتس

نمره بندی این آزمون از ۰ تا ۹ سطح را شامل می‌شود که نمرهٔ قبولی برای آزمون وجود ندارد اما به طور معمول سطح ۵ نمرهٔ متوسط و ۶ به بالا خوب تلقی می‌شود.

آزمون آیلتس از ۴ بخش شنیدار، خواندن، نوشتن و مکالمه تشکیل شده‌ است. کل آزمون دارای دو گونه آکادمیک و عمومی است که گونهٔ آکادمیک مشکل تر بوده و همین آزمون است که برای ورود به دانشگاه‌ها مورد نیاز می‌باشد.

بهترین آموزشگاه زبان کره ای شیراز بیشتر بخوانید: بهترین آموزشگاه زبان کره ای شیراز : هزینه + برنامه کلاسی

فرایند برگزاری آزمون آیلتس شیراز

در روز امتحان ابتدا به سوالات Listening سپس به سوالات Reading و بعد به سوالات Writing پاسخ خواهید داد. تاریخ و ساعت برگزاری قسمت Speaking در روز امتحان به شرکت کنندگان اعلام می‌شود و معمولاً امتحان Speaking از عصر روز امتحان شروع شده و بمدت ۵ روز ادامه می‌یابد.

داوطلبانی که از شهرهای دیگر به محل برگزاری آزمون می‌آیند، برای امتحان Speaking در اولویت هستند و باید در هنگام ثبت نام، اسم خود را در لیستی جداگانه به ثبت برسانند.

تمامی مراحل کتبی امتحان باید با مداد نوشته شود و داوطلبان اجازه استفاده از خودنویس یا خودکار را در هیچ مرحله‌ای از امتحان کتبی ندارند.

اعلام نتایج آزمون آیلتس

نتایج امتحان IELTS دو هفته پس از پایان یافتن آزمون Speaking اعلام خواهد شد و کارنامه فقط به شخص امتحان دهنده داده می‌شود.

نحوه ثبت نام آزمون آیلتس شیراز 

جهت شرکت در آزمون آیلتس اصلی در شهر شیراز و اطلاع از محل های برگزاری آزمون آیلتس و تاریخ برگزاری آزمون آیلتس به وبسایت ایرسافام مراجعه نمایید.

نکته: تمام فرایند پرداخت و دریافت مجوز ورود به آزمون بصورت اینترنتی انجام خواهد گرفت. ورود به لینک ثبت نام

پس از ورود به لینک ثبت نام ابتدا کشور ( country ) را روی ایران گذاشته location را شهر شیراز انتخاب نموده و سپس دکمه Find availble tests session را کلیک کنید.سپس از نتیجه جستجو دانشگاه زند را انتخاب نموده تا وارد فرایند پرداخت شوید.
البته قبل از اجازه پرداخت باید در سایت ثبت نام نمایید.

جهت دریافت اطلاعات 

و ثبت نام آزمون اصلی آیلتس شیراز

تماس بگیرید

07136475292

۰۷۱۳۶۴۷۶۶۷۶

0/5 (0 نظر)
اشتراک گذاری در شبکه ای اجتماعی
مطالب پیشنهادی
لیستی از مطالبی که شاید شما بپسندید
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با شیراز
×