آموزشگاه طراحی سایت وردپرسی در شیراز

7 از بهترین آموزشگاه های آموزش وردپرس در شیراز

نویسنده مقاله :

در شرایط کنونی داشتن فضای که شما بتوانید خدمات و محصولاتتان را در آن معرفی کنید بیش از پیش احساس می شود. با پیشرفت علم آی تی و فراگیر شدن آن در جامعه کشورمان داشتن سایت برای هر کسب و کاری حیاطی هست. خوشبختانه شما با داشتن دانش اندکی از آی تی به آسانی می توانید سایت خود را راه اندازی کنید و مدیریت سایت خودتان را در دست بگیرید.

وردپرس این امکان را برای شما مهیا کرده است و همواره پلاگین ها و قابلیت های زیادی به آن اضافه می گردد. شما کافی است اساس و پایه طراحی سایت را آموزش ببینید و بسته به نیاز خود می توانید وبسایت خودتان را راه اندازی کنید. در این مقاله بهترین دوره های آموزش طراحی سایت وردپرس در شیراز را با هم می‌بینیم.

 لیست بهترین آموزشگاه های آموزش طراحی سایت وردپرس در شیراز

1. آموزشگاه فی (گاما فارس)

آدرس: شیراز خیابان فرهنگ شهر مابین کوچه 29 و 31 پشت ایستگاه اتوبوس

تلفن:   36334179 

شماره تماس : 09190194101

سایت : https://amoozeshgah-fi.com/wordpress/

چرا فی؟ فرقش با بقیه آموزشگاه ها چیه؟

۱-فی تمام دوره هاش و محتوای آموزشیش بازار کاره(یعنی شعار و هدف اصلیمون همینه)
۲-فی آموزشهاش پروژه محوره(یعنی با هم تو کلاسا یه کسب و کار رو راه میندازیم و چیکه چیکه چکششش میزنیم ت آخرین جلسه)
۳-فی نخبه ها رو استخدام میکنه( ما خوبا رو برمیداریم برای خودمون)
۴- فی اساتیدش نخبس (بسختی پیداشون میکنیم گرونن اما می ارزه)

 

معرفی دوره طراحی سایت آموزشگاه فی

 

2. آموزشگاه خانه صنعت و معدن ایرانیان

آدرس: ایران، فارس، شیراز، ستارخان، پلاک143

تلفن:    07136261436     –      07136292004     –     07136292005

فکس:  07136261436

پست الکترونیک:  info@shirazihim.com

آموزشگاه خانه صنعت معدن ایرانیان شیراز از سال 1389 با هدف آموزش نیرو، جهت جذب سریع در بازار کار تاسیس شد. این آموزشگاه با برگزاری دوره های کوتاه مدت و  پروژه محور، شما را در حرفه مورد علاقه خودتان آموزش می دهد.

مشخصات دوره طراحی سایت وردپرس آموزشگاه خانه صنعت و معدن ایرانیان

آموزشگاه خانه صنعت و معدن ایرانیان

  • آموزش پروژه محور
  • آموزش زبان های HTML, CMS و جاوا
  • طول دوره 5 ماه کاری (120 ساعت)
  • هزینه دوره 13 میلیون و 200 هزار تومان
  • امکان پرداخت اقساطی

3. سازمان مدیریت صنعتی شیراز

آدرس: شیراز، بلوار ارم، نبش کوچه 2، سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی فارس
تلفن: 07132251000
ایمیل: info@simi.ir
آموزشهای سازمان مدیریت صنعتی شیراز بر اساس نیاز بازار کار بوده و شما می‌توانید به سرعت جذب بازار کار شوید. از دیگر خصوصیات بارز مدیریت صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • مدرک معتبر بین المللی قابل ترجمه
  • استفاده از اساتید با تجربه
  • دوره های آنلاین و حضوری
  • استفاده بهینه از زمان
  • تنوع زمانی دوره ها

مشخصات دوره طراحی صفحات وب با وردپرس در مدیریت صنعتی شیراز

هدف این دوره آموزش طراحی وب با استفاده از CMS یا وردپرس و سایت فروشگاهی است

سرفصل دروس دوره

  • معرفی وردپرس
  • هاست و دامنه چیست
  • کار با منوی داشبورد
  • افزونه چیس
  • رسانه در وردپرس
  • ….

هزینه دوره: 2 میلیون و 150 هزار تومان

 

4. آموزشگاه کامپیوتر آراد یونی

آدرس: شیراز بلوار هجرت

تلفن تماس: 09393610395    –    09175113159

ایمیل: ashkanbashi1378@gmail.com

 

آموزشگاه آزاد آراد یونی در شیراز، با استفاده از اساتید مجرب، دوره های کامپیوتر و طراحی سایت را به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌کند. این آموزشگاه دوره های طراحی سایت با وردپرس را برای رده های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌کند.

 

5. آژانس دیجیتال مارکتینگ کاژه

واتس آپ:  09171102550

همراه:  09171102550

موبایل: 09177117022

وردپرس چیست ؟

اگر در سرچ باکس گوگل در مورد “وردپرس چیست” را جستجو کرده باشید، به احتمال زیاد پس از تجربه یک وب سایت وردپرس این کار را انجام داده اید.

وردپرس یک ابزار ایجاد وب سایت است که بیش از 38 درصد از وب را در اختیار دارد – این بدان معناست که تقریباً از هر 3 وب سایت 1 سایت به خدمات وردپرس اعتماد دارد. اگر «نحوه طراحی یک وب سایت وردپرس» را جستجو کنید، متوجه خواهید شد که این پلتفرم بسیار کاربرپسند و قابل درک است.

چشم انداز تیم اصلی توسعه وردپرس ایجاد فضای دیجیتالی بود که کاربران بتوانند محتوای بلاگ و داستان های روزمره خود را آزادانه به اشتراک بگذارند. تیم وردپرس اطمینان داد که کاربران می توانند:

  • از نرم افزار به صورت رایگان استفاده کنید
  • کد وردپرس را به هر صورت که لازم است گسترش دهید یا تغییر دهید.
  • از کد برای مقاصد تجاری بدون هزینه مجوز استفاده کنید.

بنابراین، وردپرس دقیقا چیست و امروز وردپرس برای چه چیزی استفاده می شود؟

وردپرس یک نرم افزار منبع باز و سیستم مدیریت محتوا است. (CMS) که قدرت می‌دهد:

  1. وب‌سایت‌ها
  2. وب‌سایت‌های سازمانی
  3. وبلاگ‌ها
  4. برنامه‌های کاربردی
  5. پورتال‌های پیچیده هر چیزی که می‌توانید تصور کنید

در اصطلاح وردپرس، قالبها ظاهر و احساس وب سایت شما را تعیین می کنند در حالی که افزونه ها قابلیت هایی مانند افزودن فرم تماس یا نصب ابزارهای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را اضافه می کنند. به طور کلی، یک طراح وب وردپرس بر روی نام تجاری و عناصر بصری شما تمرکز می کند در حالی که یک توسعه دهنده وب وردپرس با کد سروکار دارد.

چرا کسب و کار شما باید از وردپرس استفاده کند؟

ما «وردپرس چیست» و «وردپرس برای چه مواردی استفاده می‌شود» را پوشش داده‌ایم، اما برای درک مزایای آن، در مورد اینکه چگونه طراحی وب وردپرس برای کسب‌وکار شما سودمند است صحبت خواهیم کرد – و نه، لازم نیست شما یک طراح وردپرس یا توسعه دهنده باتجربه وردپرس برای درک آن باشید.

برای فروش بیشتر، ابتدا باید وب سایت شما را به صورت آنلاین پیدا کنید. سپس، طراحی وب شما باید چشم نواز باشد و تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان بالقوه شما را به نمایش بگذارد. باید ناوبری بصری داشته باشد و بهترین تجربه مرور را ارائه دهد.

از دید یک متخصص وردپرس، هر چیزی که سایت تجاری شما باید داشته باشد کاملاً امکان پذیر است و به راحتی با خدمات طراحی وردپرس توسعه می یابد.

برای یک وب سایت با عملکرد بالا، به توسعه وردپرس نیاز دارید. در اینجا دلیل آن است:

انعطاف پذیری طراحی سایت وردپرسی

در دست یک متخصص وردپرس، شما یک پلت فرم وب کاملاً قابل تنظیم دارید که ابزاری ایده آل برای ایجاد تقریباً هر نوع وب سایتی است. سایت کسب و کار، وبلاگ یا فروشگاه تجارت الکترونیک خود را با طراحی وب سایت وردپرس به روشی که می خواهید به نمایش بگذارید.

بیش از 5000 قالب رایگان وردپرس وجود دارد که نحوه طراحی یک وب سایت وردپرس را به روش درست معیار قرار می دهد و یک توسعه دهنده وردپرس می تواند به طور منحصر به فرد برای شما بسازد.

سیستم مدیریت محتوا با کاربری آسان

مدیریت سایت شما نباید پیچیده باشد. تیم اصلی توسعه وردپرس به طور خاص این پلتفرم را برای پاسخگویی به مخاطبان غیر فنی طراحی کرده است. CMS وردپرس به قدری شهودی است که می تواند به هر کسی احساس یک توسعه دهنده وب وردپرس را بدهد.

تنها چیزی که لازم است وارد شدن به داشبورد مدیریت وردپرس، اضافه کردن یا به روز رسانی محتوای وب و مشاهده تغییرات بلافاصله پس از بازخوانی صفحه است.

امکانات با یک وب سایت وردپرس بی پایان است، اما شما به یک تیم طراحی و توسعه وردپرس حرفه ای نیاز دارید تا چشم انداز خود را زنده کنید.

افزونه های قدرتمند وب سایت وردپرس

وردپرس به عنوان یک ویرایشگر بصری ساده شناخته می شود، اما وسعت قابلیت های طراحی وب وردپرس آن قدرت زیادی دارد. با افزونه‌ها، می‌توانید فرم‌های سفارشی، اسلایدرهای بصری و دیگر عناصر چشم‌نواز را به وب‌سایت خود اضافه کنید، علاوه بر ابزارهای تحلیلی قدرتمند و سئو وردپرس.

50000 (و تعداد زیاد) افزونه رایگان نحوه ساخت یک وب سایت وردپرس را با عملکرد کامل ساده می کند.

طراحی وب سایت وردپرس آماده سئو

علاوه بر افزونه‌های عالی سئوی وردپرس، پلتفرم به گونه‌ای طراحی شده است که بهینه‌سازی سایت شما را تا حد امکان آسان کند.

شما به راحتی می توانید کلمات کلیدی خود را در پیوندهای دائمی خود بگنجانید، ابرداده ها را در همه پست ها اضافه کنید و تصاویر خود را با متن جایگزین بهینه سازی کنید

– ایجاد یک پایه سئوی وردپرس محکم. از همه مهمتر، تم ها و افزونه های وردپرس به عنوان تجربه کاربری عالی که گوگل با رتبه بندی جستجوی بالاتر پاداش می دهد، شناخته شده است.

 

کارشناسان وردپرس سایت کسب و کار شما را مجهز می کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشد، ترافیک بیشتری جذب کند و در نهایت سرنخ های بیشتری تولید کند. در مقایسه با کدنویسی دستی سایت خود از ابتدا، کار با یک آژانس طراحی وب سایت وردپرس به شما این امکان را می دهد که از مزایای یک سایت بهینه شده سریعتر و با کسری از بودجه خود بهره ببرید.

گروه طراحی سایت راهکان سئو  خدمات طراحی وب سایت وردپرس شیراز را با تمرکز بر افزایش تجربه کاربر (UX) ارائه می دهد – برای موتورهای جستجو عالی و حتی برای تبدیل بهتر است.

اجازه دهید به شما نشان دهیم که چگونه یک وب سایت وردپرسی را با در نظر گرفتن کاربر طراحی کنید، و چگونه یک وب سایت وردپرسی را با هدف فروش از طریق خدمات توسعه وردپرس بسازید. همین امروز با یک متخصص وردپرس مشورت کنید.

برای مشاوره می توانید با شماره 09190194101 تماس بگیرید

 

5/5 (1 نظر)
اشتراک گذاری در شبکه ای اجتماعی
مطالب پیشنهادی
لیستی از مطالبی که شاید شما بپسندید
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *