بهترین آموزشگاه آیلتس کرمان

بهترین آموزشگاه آیلتس کرمان (100% تضمینی): تدریس خصوصی + آنلاین

نویسنده مقاله :

آزمون آیلتس چیست؟ و اصلا چرا باید در آزمون آیلتس شرکت کنیم؟ برای پاسخ به این سؤالات و در ادامه، معرفی بهترین آموزشگاه آیلتس کرمان جهت آمادگی آزمون آیلتس با ما همراه باشید.

آیلتس (IELTS) چیست؟

آزمون آیلتس یا International English Language Test System به زبانی ساده  آزمونی است جهت سنجش مهارت خواندن ، نوشتن و صحبت کردن شما به زبان انگلیسی. هدف از کسب مدرک آیلتس ممکن است یکی از موارد تحصیلی ، مهاجرت یا شغلی باشد.

5 دلیل که چرا باید در آزمون آیلتس شرکت کنید

  1. آیلتس برای دانشگاه های بین المللی

    بسیاری از دانشگاه‌های بزرگ با توجه به شرایط پذیرش خود، این آزمون زبان انگلیسی را درخواست می‌کنند، و نمره‌ای که شما نیاز دارید بستگی به دانشگاهی دارد که می‌خواهید در آن شرکت کنید. به عنوان مثال، برای ورود به دانشگاه منچستر، باید نمره آیلتس 6 یا بالاتر را داشته باشید.
  2.  برای حرفه شما عالی است. به عنوان محبوب ترین آزمون زبان انگلیسی در جهان، مدرک آیلتس در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده و توسط بیش از 10000 سازمان در بیش از 140 کشور پذیرفته شده است. چه بخواهید برای یک شرکت چند ملیتی کار کنید، چه در آموزش و چه در دولت، یک نتیجه خوب در مدرک آیلتس می تواند به شما کمک کند تا به آرزوهای شغلی خود برسید.
  3. چک لیست نمرات آزمون آیلتس داوطلبان را در شنیدن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن ارزیابی می‌کند و به دلیل ماهیت سخت‌گیرانه آزمون، می‌توانید مطمئن باشید که نتایج شما بازتابی واقعی از توانایی‌های زبان انگلیسی شماست.
  4. انگلیسی آمریکایی و انگلیسی را پوشش می دهد
    همانطور که می دانیم بین انگلیسی آمریکایی و انگلیسی تفاوت هایی وجود دارد و بسته به دلایلی که برای شرکت در آزمون زبان انگلیسی دارید، ممکن است لازم باشد یکی را بیشتر از دیگری بدانید. خوشبختانه، آزمون آیلتس هم انگلیسی آمریکایی و هم انگلیسی انگلیسی را پوشش می دهد، بنابراین مهم نیست که در چه محیطی از انگلیسی خود استفاده می کنید، انگلیسی که برای آزمون آیلتس خود یاد می گیرید مرتبط خواهد بود.
  5.  به طور گسترده در دسترس است
    شما می توانید آیلتس را در 900 دفتر معتبر شورای بریتانیا در سراسر جهان از جمله لندن و دوبلین شرکت کنید. اما مسلماً برای شرکت در آزمون و کسب نمره مورد نیاز، یک دوره آمادگی آیلتس ضروری است.

هشدار !! هر معلم زبانی مدرس آیلتس نیست

شاید شما هم با این موضوع مواجه شده اید که با هرکدام از مدرسین زبان انگلیسی در مورد آزمون آیلتس و نحوه امادگی سوالی پرسیده شود فرد خود را مدرس آیلتس معرفی نموده و ادعا میکند که توانایی تدریس آیلتس را دارا می‌باشد!!! ولی واقعیت این است که تعداد مدرسین آیلتس در هر شهر بسیار محدود بوده و آموزش آیلتس کاری تکنیکال و تخصصی می‌باشد و صرف دانستن و حتی تسلط کامل بر زبان انگلیسی نیز دلیلی بر اینکه فرد می‌تواند مدرس آیلتس باشد نیست.

موسسه گاما
بزرگترین مجموعه آیلتس جنوب
 با بهره گیری از مدرسان و امتحان گیرندگان رسمی آیلتس استرالیا در کرمان

جدول کلاسی و دوره های آنلاین آموزشگاه آیلتس گاما کرمان

چرا گاما بزرگترین و معتبرترین مجموعه آیلتس جنوب کشور است؟

  1.  مدرسین گاما
  • تنها مرکزی در جنوب کشور که امتحان گیرنده رسمی آیلتس در آن حضور دارد و دوره ها را طراحی کرده
  • دارای کارنامه قبولی بالای ۹۵ درصد شاگردان در آیلتس ۷ و ۱۰۰ درصد در ایلتس ۶ هستند.
  • دارای مدرک فوق لیسانس و دکترا  از دانشگاهای داخلی و خارجی  و داخلی می‌باشند.
  • نویسنده کتبی هستد که در سراسر ایران به عنوان منابع آیلتس مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  •  در بخش مکالمه مدرسان حاضر تحصیلکرده آمریکا بوده که لهجه و قدرت بیان شما را کالیبره خواهد کرد.
  • دارای مدرک رسمی با نمره  ۸٫۵ آکادمیک بوده و سالها سابقه تدریس آن را دارند.

          2. دوره های طراحی شده گاما


قبل از شرکت در هر دوره دانش زبانی فرد در مصاحبه تخصصی تعیین شده و سپس با توجه به آن نسبت به شرکت در دوره ای متناسب راهنمایی خواهد شد.
پکیج کامل گاما برای آیلتس به دو بخش اصلی تقسیم میشود .

  • تقویت پایه زبان:  جلسه های ابتدایی از دوره آیلتس به ترمیم و تکمیل اطلاعات پایه و دانش عمومی زبان پرداخته و بیشتر شامل گرامر زبان انگلیسی به همراه افزایش دایره واژگان زبان آموزان می‌پردازد.
  •   مهارت های چهارگانه : بخش دوم از این دوره آموزشی بر روی مهارت های ازمون آیلتس شامل Reading ، Writing ، Listening ، Speaking خواهد پرداخت.

3. فرایند های سنجش کیفیت آموزش در گاما

در این فرایند پس از آموزش هر مهارت، آزمون های شبیه سازی زیر نظر امتحان گیرنده اصلی آیلتس برگزار شده و زبان آموزان پیوسته در حال غربال می‌باشند. البته آزمون های کلاسی نیز بصورت هفتگی برگزار می‌شود.
متقاضیانی که به هر دلیل در هر کدام از مراحل موفق به عبور از سد آزمون های داخلی نشوند جهت بازآموزی مجددا در آن مهارت شرکت داده خواهند شد.

4. آزمون جامع شبیه سازی آیلتس در گاما
در این آزمون که دقیقا مانند آیلتس IDP استرالیا برگزار می‌شود متقاضیان در شرایط شبیه سازی شده قرار گرفته و قبل از پرداخت هزینه آزمون نسبت به توانایی خود اطمینان پیدا می‌کنند.

توجه :
امکان ثبت نام در هر یک از ۴ مهارت اصلی (خواندن- نوشتن- گوش دادن- صحبت کردن) بصورت مجزا وجود دارد..

تماس با دپارتمان آیلتس جنوب :

۰۷۱۳۶۴۷۶۶۷۶

بهترین آموزشگاه آیلتس کرمان (100% تضمینی): تدریس خصوصی + آنلاین

بهترین آموزشگاه آیلتس کرمان (100% تضمینی): تدریس خصوصی + آنلاین

بهترین آموزشگاه آیلتس کرمان (100% تضمینی): تدریس خصوصی + آنلاین

کارگاه های تخصصی آیلتس ( IELTS Workshop) در آموزشگاه آیلتس شیراز


افزایش نمره آیلتس در هر مهارت کاری زمانبر بوده و نیاز به تمرین بسیار دارد(بطور میانگین هر، یک نمره آیلتس، دو ماه تمرین )

حال فکر کنید شما فقط در یک یا دو روز بتوانید یک نمره به یک مهارت خود بیفزایید!!

شاید این کار کمی اغراق آمیز به نظر برسد اما اگر مدرس شما یک امتحان گیرنده رسمی آزمون آیلتس باشد این حقیقتی است قابل تأمل.
با توجه به تکنیکال بودن آزمون آیلتس اگر متقاضی نسبت به تیپ سوالات مطرح شده تسلط پیدا نماید و نحوه پاسخ را با شناخت قبلی مدیریت نماید می‌تواند نمره قبلی خود را براحتی بهبود دهد.
البته لازم به ذکر است که متقاضی باید قبل از این کارگاه ها دوره های آیلتس را سپری نموده یا دانشی زمینه ای از آیلتس را داشته باشد

کارگاه تخصصی  Writing-Task1- Academic در دو روز

ساختار بندی مربوط به TASK-1 را برای متقاضیان آکادمیک تشریح  خواهیم نمود به نحوی که بتوانید در حداقل زمان، بیشترین پیشرفت را در مهارت تجربه کنید.  ساختار بندی کلی، گرامر و لغات مورد نیاز تشریح شده و سپس  تکنیک های اساسی افزایش نمره شامل تکنیک های اعداد، زمان، روند ها و مقایسه ها مطرح خواهد شد و در نهایت به  تفسیر نمودارهای دو و سه خطی خواهیم پرداخت.
طول دوره : دو روز و هر روز 9 ساعت
هزینه : 290 هزار تومان

کارگاه تخصصی  Reading در یک روز

در این کارگاه تیپهای مختلف سوالات بررسی شده و تکنیکهای پیشرفت در این مهارت و نحوه موثر پاسخگویی به سوالات مطرح شده و سپس  رایج ترین اشتباهات تکنیکی در مهارت reading بررسی خواهد شد.

طول دوره : یک روز 9 ساعت

هزینه : 190 هزار تومان

کارگاه تخصصی Writing-Essay Types: 

زبان آموز با انواع Essay که در آزمون با آن مواجه خواهد شد آشنا شده  و در هر نوع از Essay، نکات کلیدی و نحوه ایجاد ساختار را خواهد آموخت

آموزش دقیق کلیدی ترین نکات نوشتن یک پاراگراف، آموزش جزء به جزء اجزای یک  WRITING TASK2، آموزش با جزئیات 4 نوع سوال رایج در IELTS و نحوه دقیق نوشتن آنها و مثالهای متنوع در این کارگاه مطرح می‌شود.

بهترین آموزشگاه آیلتس شیراز بیشتر بخوانید: بهترین آموزشگاه آیلتس در شیراز | گرفتن مدرک آیلتس تضمینی در شیراز

طول دوره : یک روز 9 ساعت

هزینه : 190 هزار تومان

 کارگاه تخصصی  Writing-Task1- General Training  یک روزه

در این کارگاه با انواع نامه ها آشنا خواهید شد و ساختار و نحوه نوشتن نامه های رسمی و غیر رسمی را خواهید شناخت و در نهایت اصطلاحات بسیار کاربردی در نامه نویسی  IELTS، از طریق تکنیک جمله نویسی سیکلی آموزش داده خواهد شد.

طول دوره : یک روز 9 ساعت

هزینه : 190 هزار تومان

– کارگاه تخصصی Writing-Task2: 

یکی از سخت ترین بخش های آزمون آیلتس در طی سه روز تحلیل شده و متقاضی 150 اصطلاح فوق العاده کاربردی را خواهد آموخت و ابزارهای ضروری writing برای بهبود coherence داده می‌شود.

یادگیری تمام اصطلاحات و ایده های موجود برای تاپیک های بسیار رایج و همچنین استفاده از متد سیکلی لغات و جمله نویسی از دیگر بخش های این کارگاه می‌باشد.

تماس با

بخش کارگاه های آیلتس

کرمان :

07136476676

نحوه ثبت نام و تاریخ برگزاری آزمون آیلتس (IELTS) در کرمان

آزمون آیلتس در کرمان در هر دو بخش آکادمیک و جنرال بصورت ماهیانه و در بعضی اوقات با فاصله دوهفته برگزار می‌شود.

هزینه ثبت نام آزمون اصلی آیلتس : 6 میلیون و  151 هزار تومان
هزینه آزمون آزمایشی : 70 هزارتومان

از مزایای برگزاری این آزمون در شهر کرمان می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • برای شرکت در آزمون دیگر نیاز به صرف هزینه و وقت برای رفتن به کلان شهر تهران و خارج از کشور ندارید.
  • انعطاف پذیری کامل جهت تنظیم وقت آزمون speaking فراهم می گردد.
  • امکانات حرفه ای و سیستم صوتی مطلوب برابر با استاندارد جهت آزمون فراهم گردیده است.
  • محل برگزاری آزمون استاندارد بوده و به تایید مرکز آیلتش تهران رسیده است.
  • برگزاری کلاس های ویژه مهارتهای آزمون آیلتس، کارگاه speaking, Listening و… فراهم گردید است که بر اساس تقویم اعلامی در وب سایت موسسه به زودی برگزار خواهد گردید.

نحوه ثبت نام در آزمون آیلتس کرمان

جهت شرکت در آزمون آیلتس اصلی در شهر کرمان و اطلاع از محل های برگزاری آزمون آیلتس به وبسایت ایرسافام مراجعه نمایید.

تمام فرایند پرداخت و دریافت مجوز ورود به آزمون بصورت اینترنتی انجام خواهد گرفت.

 آزمون آیلتس

نمره بندی این آزمون از ۰ تا ۹ سطح را شامل می‌شود که نمرهٔ قبولی برای آزمون وجود ندارد اما به طور معمول سطح ۵ نمرهٔ متوسط و ۶ به بالا خوب تلقی می‌شود.

آزمون آیلتس از ۴ بخش شنیدار، خواندن، نوشتن و مکالمه تشکیل شده‌است. کل آزمون دارای دو گونه آکادمیک و عمومی است که گونهٔ آکادمیک مشکل تر بوده و همین آزمون است که برای ورود به دانشگاه‌ها مورد نیاز می‌باشد.

فرایند برگزاری آزمون ایلتس

در روز امتحان ابتدا به سوالات Listening سپس به سوالات Reading و بعد به سوالات Writing پاسخ خواهید داد. تاریخ و ساعت برگزاری قسمت Speaking در روز امتحان به شرکت کنندگان اعلام می‌شود و معمولاً امتحان Speaking از عصر روز امتحان شروع شده و بمدت ۵ روز ادامه می‌یابد. داوطلبانی که از شهرهای دیگر به محل برگزاری آزمون می‌آیند، برای امتحان Speaking در اولویت هستند و باید در هنگام ثبت نام، اسم خود را در لیستی جداگانه به ثبت برسانند. تمامی مراحل کتبی امتحان باید با مداد نوشته شود و داوطلبان اجازه استفاده از خودنویس یا خودکار را در هیچ مرحله‌ای از امتحان کتبی ندارند.

اعلام نتایج آزمون آیلتس

نتایج امتحان IELTS دو هفته پس از پایان یافتن آزمون Speaking اعلام خواهد شد و کارنامه فقط به شخص امتحان دهنده داده می‌شود.

تماس با دپارتمان آیلتس جنوب :

07136476676

0/5 (0 نظر)
اشتراک گذاری در شبکه ای اجتماعی
مطالب پیشنهادی
لیستی از مطالبی که شاید شما بپسندید
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟از ما بپرسید(آیلتس)
×