آموزش خصوصی آلمانی شیراز

تدریس خصوصی زبان آلمانی در شیراز : مزایای تدریس 1 به 1 زبان آلمانی

نویسنده مقاله :

 

یک موضوع ساده و همیشگی در مورد کلاس خصوصی زبان آلمانی وجود دارد ، تا می‌توانید در کلاس های گروهی شرکت کنید چون زبان آلمانی برای یادگیری نیازمند داشتن مکالمه می‌باشد و وقتی که شما با همکلاسی های دیگر در تعامل قرار نمی‌گیرید خروجی مطلوب کسب نمی‌شود. تدریس خصوصی زبان آلمانی فقط برای مواردی که زبان‌آموز محدودیت زمانی دارد پیشنهاد می‌شود. با این حال آموزش خصوصی نیز مزایای خاص خود را دارد.

مزایای تدریس خصوصی زبان آلمانی

  • کار با معلم برای برقراری ارتباط شفاهی بهتر است. شنیدن از یک معلم نیتیو و برقراری ارتباط با او باعث می‌شود اشتباهات احمقانه تصحیح شوند.
  • در درس های یک به یک تمرکز روی شماست و پیشرفت یک ساعت تدریس خصوصی اغلب معادل چند ساعت در یک کلاس درس پرجمعیت است.
  • مربیان برنامه های درسی را بر اساس نیازها و ترجیحات شما ایجاد می کنند تا به شما در دستیابی به اهداف یادگیری خود در یک چارچوب زمانی مشخص کمک کنند. اهدافی مانند مکالمه، گرامر، سفر و کار چارچوب برنامه درسی شما را مشخص می کند.
  • مزیت اصلی دیگر این است که هرگز برای کلاسی که در آن شرکت نکرده‌اید هزینه پرداخت نخواهید کرد، زیرا تدریس خصوصی معمولاً بر اساس پرداخت هزینه برگزار می‌شود. با این حال قبل از لغو کلاس اطلاع دهید.

 

در شهر شیراز اساتید بسیاری در زمینه تدریس زبان آلمانی فعالیت می‌نمایند اما…

بهترین استاد زبان آلمانی شیراز کیست؟

بر اساس رزومه و سوابق کاری و درصد رضایت زبان آموزان می‌توان گفت استاد رشیدی منش بهترین استاد آلمانی شیراز می‌باشد. البته اساتیدی چون پهلوان شریف یا خاجه نیز کارنامه خوبی از خود ارائه داده اند.

جهت دریافت اطلاعات نحوه ثبت نام و شرکت در کلاس ها تماس بگیرید

خلدبرین
07136475292

 

معالی آباد
07191002348

 

15 نکته برای یادگیری آلمانی

1. ایجاد یک برنامه مطالعه و تعیین اهداف

شما نمی‌توانید آلمانی را یک شبه یاد بگیرید. ابتدا به یک مرور کلی در مورد زبان آلمانی نیاز دارید و بعد از آن باید کل موضوع را به دسته های کوچک تقسیم کنید. بنابراین قدم اول؛ فهرستی با تمام موضوعات و زمانی که هر کدام را شروع می کنید.

2. برای بهبود زبان آلمانی خود به طور منظم مطالعه کنید

 بعضی روزها علاقه‌ای به مطالعه ندارید، در حالی که در روزهای دیگر می‌توانید ساعت‌ها به مطالعه واژگان و گرامر بپردازید. در واقع مطالعه منظم مهم است. سعی کنید زبان آلمانی را هر روز در بخش های کوتاه تر، اما بیشتر مطالعه کنید.

3. تمام عوامل مخل احتمالی را در حین یادگیری حذف کنید

در حین یادگیری زبان آلمانی فقط آلمانی را دریابید. مثلا تلفن خود را خاموش کنید. صحبت با اطرافیان را به وقت دیگری موکول کنید…

4. کلمات آلمانی را همیشه با آرتیکل (حرف تعریف) صحیح آنها یاد بگیر.

به عنوان مثال به جای کلمه‌ی Haus عبارت کاملتر “das Haus” را به ذهنت بسپار. و شکل جمع اسامی را یاد بگیر.

5. چند ابزار مطالعه مفید ایجاد کنید.

واژه ها یا عبارات جدید را روی یک کاغذ یا پوستر بنویسید و هر جایی از خانه قرار دهید. مکان هایی را انتخاب کنید که زمان زیادی را در آن سپری می کنید مانند: کنار دستگاه قهوه ساز، بالای اجاق گاز، بالای سینک ظزفشویی یا روی آینه. هر زمان که در یکی از این مکان ها باشید، به طور خودکار نگاهی به لیست خواهید داشت و نتیجه عالی است.

6. چند قلاب حافظه ساده اختراع کنید و مغز خود را فریب دهید.

گاهی اوقات کلمات، قوانین یا عباراتی را می یابید که به سادگی نمی خواهند در مغز شما بچسبند. مهم نیست چند بار سعی کنید آنها را حفظ کنید، روز بعد همه چیز از بین می رود. با قلاب های حافظه، یادگیری و به خصوص به خاطر سپردن چیزها بسیار آسان تر است.

7. با طرح ها و یادداشت ها به خود کمک کنید.

هر یک از ما نوع حافظه‌ی متفاوتی داریم. گاهی با کشیدن یک نقاشی، گاهی نوشتن یادداشت و استفاده از رنگ های مختلف در نوشتن کمک زیادی در به خاطر سپردن مطالب جدید می‌کند.

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی برای افغانستانی ها بیشتر بخوانید: بهترین آموزشگاه زبان آلمانی برای افغانستانی ها

8. از یک نشانگر استفاده کنید و بر آنچه مهم است تأکید کنید.

برجسته کردن نکات ضروری در یک متن کاملاً منطقی است. تصمیم می‌گیریم کدام اطلاعات اصلی است و کدام ثانویه. با این کار حفظ کردن و به خاطر سپردن مطالب جدید راحت‌تر می‌شود. دقت کنید کل متن آلمانی را رنگی نکنید. 😉

9. هر از چند گاهی به مغز خود تنفس بدهید

پس از یک دوره مطالعه فشرده 40 تا 50 دقیقه ای، توصیه می شود همه چیز را کنار بگذارید و دوباره انرژی بگیرید. استراحت را به عنوان زمان «از دست رفته» تلقی نکنید، زیرا قبل از اینکه مغز شما با اطلاعات جدید پر شود، آنچه آموخته اید باید پردازش شود. کمی هوای تازه بخور و پنجره را باز کن. مغز شما برای عملکرد موثر به اکسیژن نیاز دارد و به شما کمک می کند دوباره تمرکز کنید. فراموش نکنید که هنگام مطالعه هیدراته بمانید!

10. تماشای فیلم و سریال به زبان آلمانی

مطالعه در حین تماشای تلویزیون؟ بله، در عصر دی‌وی‌دی‌ها و ارائه‌دهندگان فیلم‌های درخواستی، فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی می‌توانند به عنوان یک روش یادگیری جایگزین استفاده شوند. ابتدا باید بررسی کنید که محتوا به کدام زبان موجود است. تماشای سریال مورد علاقه شما به زبان آلمانی با زیرنویس به زبان مادری خود یک گزینه ی عالی برای یادگیری آلمانی است. با این کار مهارت‌های شنیداری و درک و همچنین تلفظ خود را افزایش می‌دهید.

معرفی چند فیلم و سریال عالی برای تقویت زبان آلمانی شما

 

11. به رادیو آلمان گوش دهید و آهنگ آلمانی یاد بگیرید

البته، شما به کتاب های درسی و واحدهای گرامر فشرده نیاز دارید، اما برای آموزش مهارت های شنیداری، لازم نیست همیشه پشت میز خود بمانید. برای درک بهتر، مهم است که با صدا و تلفظ زبان آلمانی آشنا شوید. چه در حال آشپزی باشید، چه در راه رفتن به دانشگاه و چه در باشگاه، رادیو را روشن کنید و گوش خود را به زبان آلمانی عادت دهید.

اگر یک آهنگ آلمانی را شنیدید که دوست دارید و در مورد معنای آن کنجکاو هستید، سعی کنید بفهمید که آهنگ درباره چیست. کلمات یا عباراتی را که نمی دانید ترجمه کنید و سعی کنید موضوع را درک کنید. به تدریج، کلمات و معانی بیشتری را درک خواهید کرد، که به شما کمک می کند تا در مورد کشور و فرهنگ خود بیشتر بدانید.

آهنگ‌های آلمانی که کمک می‌کند راحت تر آلمانی یاد بگیری.

 

12. با افرادی که آلمانی صحبت می کنند تعامل داشته باشید

آیا در خانواده یا دوستان خود فردی دارید که به زبان مادری آلمانی صحبت کند؟ جلساتی ترتیب دهید یا دوستی مکاتبه ای را شروع کنید. اگر نه، استفاده از مزایای شبکه های اجتماعی را توصیه می کنم. قطعاً گروه‌ها یا انجمن‌هایی را خواهید یافت که با آلمانی به عنوان یک زبان خارجی سروکار دارند و چه کسی می‌داند، شاید از این طریق امکانات جدیدی برای بهبود مهارت‌های آلمانی خود پیدا کنید. به این گروه ها بپیوندید و به عنوان کاربر سوال بپرسید یا سعی کنید راهنمایی مفیدی دریافت کنید. هدف این گروه ها تبادل ایده ها یا رویکردهایی است که ممکن است به شما در درک بهتر مطالب کمک کند.

13. از اشتباهات نترسید

هیچکس نابغه‌ی زبانی متولد نشده است. من مطمئن هستم که شما در بچگی برخی از حروف را با هم مخلوط کرده اید و نام های جدید و خنده دار را برای اصطلاحات خاص اختراع کرده اید. مردم کشورهای دیگر از این که شما به زبان آنها علاقه مند هستید خوشحال هستند و بنابراین با خوشحالی اشتباهات املایی یا تلفظی را می‌بخشند. آنچه مهم است این است که شما مایلید از اشتباهات خود درس بگیرید.

14. پس از یک جلسه آلمانی به خود پاداش دهید

به عملکرد خود افتخار کنید.

15. در صورت امکان سفر زبانی داشته باشید و از مردم محلی یاد بگیرید.

بهترین و موثرترین راه برای یادگیری یک زبان، بازدید از کشوری است که به عنوان زبان مادری در آن صحبت می شود. شما با زبان در ارتباط هستید و باید تمام روز با بافت فرهنگی آن سر و کار داشته باشید.

تغییر متد آموزشی از منشن به اشتارتن ویا

بر اساس تغییرات صورت گرفته در آزمون سفارت، منبع آزمون گوته از کتاب های منشن به اشتارتن ویا تغییر کرده است و کتاب های منشن دیگر در موسسه گاما تدریس نمی‌شود.

بر اساس تغییرات ساعات آموزش برای سطح B1 طبق متد جدید 50 ساعت افزایش یافته است.

 

5/5 (7 نظر)
اشتراک گذاری در شبکه ای اجتماعی
مطالب پیشنهادی
لیستی از مطالبی که شاید شما بپسندید
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دپارتمان آلمانی
×